Wednesday, August 5, 2009

我的珍藏﹣憶蓮白板CD

當年作為憶蓮fans,去到電台兼職,近水流台,梗係開哂口"R"D白板碟嚟先聽為快啦!由黑膠做part time到CD年代,呢五隻全部係92-93年嘅作品,我比十個珍架!

1/假如讓我吻下去 ﹣93年出品


2/不如從新開始 ﹣93年出品


呢隻做得好靚,內頁仲送多張相


3/沒結果 ﹣92年出品


4/天大地大 ﹣93年出品


5/始終一天 ﹣93年出品;內有三個版本,原版,翻天覆地版,翻天覆地EXTENDED PLAY....抵呀!


下星期繼續

13 意見:

Leo said...

嘩!

嘩嘩!

嘩嘩嘩!

嘩嘩嘩嘩!

嘩嘩嘩嘩嘩!

black lab said...

講兩件相關嘅事俾你知:
1. 啱啱plug《天大地大》嗰陣,隔咗一個禮拜我已經喺信和見到有得炒賣。
2. 事隔多年後我買咗《始終一天》,除咗因為價錢跌到好低/可以接受,亦就係因為有一首從來冇正式出版過嘅extended mix。

可惜呢批碟成日喺d 憶蓮fans網頁曝光,再喺呢度見到唔大驚喜。不過戥你高興,記得好好珍藏呀!

Ogake said...

當有一日你生活潦倒,記得有我呢個fd,我幫你買左呢幾隻碟佢~ 等你生活過得好D~ 等我呀 ~~~~~~~~憶蓮~~~~~~~

黑柴 said...

咩野係白版碟?

l@wbs said...

bl: 小弟係 fans 網頁版主之一,其實<天大地大>白板碟都比大碟版多成 6 秒o架...
版主: 當有一日你生活潦倒,小弟誠意高價收購啊,esp. if 你有黑膠時代白板碟...

naruto said...

Leo:
你打到嚟呀?

black lab:
其實今次搬拎出嚟睇下,先發現原來有一隻D紙有黃點,肉痛

Ogake:
你呢個專儲四線打後女歌手嘅fans,比人知你買憶蓮,比人打死你呀!

黑柴:
紏正,原來係“板“
白板碟係非賣品,當年當唱片公司要plug一首歌,隻碟又未出,會印白版碟送比DJ同公關,等佢地幫手宣傳同播比聽眾唱

l@wbs:
你果然係fans,多6秒都知,你每樣其實係唔係會多過一隻呢?

ps:乜個個都想我生活潦倒架!
黑膠時代得兩隻﹣http://edwinor.blogspot.com/2008/01/blog-post_22.html

Fun said...

隻不如從新開始巧靚呀!

當年作為憶蓮fans > 即係而家唔係啦喎!

naruto said...

Fun:
咪捉我字蝨啦

black lab said...

RE: l@wbs
你個網頁我一早拜見過喇!仲早過我睇naruto呢個 (唔好意思,嘻嘻...)
我都知呢個6秒呀,當年無記勁歌MV就係用呢個longER version,同年憶蓮做港姐表演嘉賓嗰陣都係。
btw,有冇人記得皮球唱片曾經推出一系列《影音啟示錄》,雙CD+MV DVD架呢...。當中有收錄無記MVs,我就係為咗想要呢個longER version嘅MV而買,點知已經俾人剪咗,照用返短版出街。可能係因為d MV係重新配樂啦。

順帶一提,係不如「重」新開始呀,憶蓮已經帶頭改番架喇。(唔改錯字就會淪為屎塔肥嘅fans...多麼惡毒的詛咒,嘿嘿)

Leo said...

我都知呢個6秒呀,當年無記勁歌MV就係用呢個longER version,同年憶蓮做港姐表演嘉賓嗰陣都係。
btw,有冇人記得皮球唱片曾經推出一系列《影音啟示錄》,雙CD+MV DVD架呢...。當中有收錄無記MVs,我就係為咗想要呢個longER version嘅MV而買,點知已經俾人剪咗,照用返短版出街。可能係因為d MV係重新配樂啦。


有儲,但冇發覺呢樣嘢添:P

l@wbs said...

really... 等小弟返屋企睇帶先...

卡臣 said...

原本"沒結果"隻碟封面咁架?
歌我就十分十分鐘意
封面還是第一次見

naruto said...

卡臣:
呢D無拎出嚟賣,未見過唔奇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...