Wednesday, August 12, 2009

我的珍藏﹣饑饉三十首CD

點解呢隻會係我珍藏?



*張學友唱“一起走過的日子“?
*劉德華唱“每天愛你多一些“?
*三十隻當時最HIT嘅歌?

其實呢,見唔見到好多手呀!有我隻手呀,搵吓啦!當時電台無電腦,仲係人手做稿,猛咁影印D手逐隻剪逐隻黐;個包裝係玩拆完一層又一層,三個人夾手夾腳,好快攪掂!

呢隻都應該係我第一隻有份參與做稿嘅CD設計,所以佢一定係“珍藏“啦!

未完,下星期仲有

10 意見:

浪子m: said...

好叻啊~~

black lab said...

呢隻碟當年喺CD舖邂逅時,最深刻印象係...

收錄咗SL嘅《一輩子心情》。

Fun said...

咦,我有喎呢隻喎.. (不過喺加拿大無拎返嚟)

naruto said...

浪人m:
有乜叻吖!做野啫

black lab:
車!大碟你無買咩?

Fun:
你留低我隻手喺加拿大,陰公呀!

l@wbs said...

agree with bl,好記得當時無端端整首<一輩子心情>
咦,同時期<不捨不棄>都係出手喎...

Ogake said...

你先至係碟神呀~ 我見都未見過呀呢隻~

朱朋 said...

兩大天王對調黎唱, 高下立見!
原來90's年代我已見過大叔....隻手!

naruto said...

l@wbs:
點解首<一輩子心情>叫無端端?唔明

你呢個粉絲勁,呢張未見過

ogake:
終於有隻你無啦

朱朋:
你都係見隻手正先至買啦!我估

l@wbs said...

呢兩隻碟大部分歌手都係出一首大 hit 歌,但係<一輩子心情>冇 plug 過,所以覺得無端端;憶蓮 92 年轉會華星,佢出席飢饉應該有唱<不捨不棄>,不過可能費事落新歌啦,佢同年「除夕龍鳳配」唱<細水長流>,好過劉張兩首...
睇番 track list 先知道有<我不愛誰愛你>,好懷念啊~~

homan said...

is it 1991?
how time flies!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...