Thursday, August 6, 2009

最近搵到兩件正野,即買加入床底寶箱行列

大眼靚女"木顔色"


海棠粉;我細個阿爺個阿媽真係用佢架,即買

10 意見:

black lab said...

海棠粉有咩用架?

我細個只識用思德樓嘅木顏色。

naruto said...

我見老嫲當年查到塊面白MOMO

我細個都係用C徖樓,唔通用呢隻大眼妹咩,實比人笑爆

邪留丸~ said...

我婆婆都用海棠粉架~
嗰陣...我覺得啲粉,
好似老師用嘅粉筆咁...
成日都想偷嚟畫公仔...

maymay said...

海棠粉即係粉底?
個盒好靚,依家都仲有得賣架?

naruto said...

邪留丸~:
你拎嚟化粧返工囉!睇下D同事發唔發覺?

maymay:
其實我諗即係而家D粉底,但又有人話“倩“面要用

呢盒啱啱買,十蚊咋

邪留丸~ said...

都好喎~
橫掂就農曆七月...
咁你借嚟我用先喇~
個效果應該會唔錯架~

naruto said...

邪留丸~:
你似十月多D

阿寶 Francis said...

咁盒粉入邊既海棠粉係咪仲係用得架???

naruto said...

阿寶 Francis:
新架,用得架,可以扮劉玉翠

邪留丸~ said...

十月同七月嗎差唔多啫~
大叔~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...