Thursday, July 30, 2009

大食客

搬番出市區,街去多左,野都食多D。。。

1/鍾意食綿花冰,見到(茶軒)有得食,下午茶時段仲買一送一,試下啦;麻麻啫,我鍾意嗰隻要有煉奶+好多豆,呢隻乜都無,得果汁味;
香港邊度有我鍾意嗰隻食?


2/去北角買夜冷工作椅,行到攰,食(明記),涼粉冰消暑,正!
有一對樣衰情侶買外賣,老闆客氣提佢,咁食會撞,個女嘅寸到話:叫你整你就整啦;老闆事後呻好心著雷劈,佢話如果唔講,食到疴又嚟告佢,提你你又寸成咁,佢決定以後唔做呢兩個人生意;
喺現場真係好好睇呀!


3/好多年無幫趁銅鑼灣嘅(BEE),日式咖喱都好難唔好食,水準一般啦!但點解侍應全部係賓賓嘅?



4/自細鍾意(南亞),鍾意豉油牛扒,亦鍾意pancake,而家銅鑼灣間舖勝在夠闊絡,無咁嘈呀!
當日有兩公婆坐喺附近,個C9個樣愁到呢,以為有乜事,跟住阿女嚟,父女傾計兼叫野食,個C9都無搭咀,剩係擺出一副拜山樣,直至第二個阿女嚟,阿爸先講原來阿媽等食飯等到胃痛啦!車,一早嚟左,唔識嗌住野食先咩,駛乜成餐飯唔出聲兼擺出一副愁容呀!攪到我食野分哂心!
人胃痛佢胃痛,食到連阿女嗰碟都食埋!


5/番嚟西環,樓下有間權發,三個禮拜食左七次,勝在夠鑊氣,菜芯炒牛肉一流,西檸雞好香檸檬汁又惹味,仲有我平時少食嘅椒鹽瀨尿蝦,送啤一流


6/祥香園食得最係多蛋撻,原來雞批都好得,但今日推介嘅到食物罪惡之首嘅西多士,好肥嘅牛油加糖漿,好味好甜,甜到入心。。。。。但真係好罪惡




食飽等X

9 意見:

Ogake said...

全部都係我愛吃既野呀~~!!!!

權發 係 筲箕灣 同 北角 分店我都去過,水準唔差架!

supageti said...

我以前成日幫襯南亞,好懷念啊!

邪留丸~ said...

呀!!!!
唔制呀!!!
咁多好嘢食.... >_<

casper said...

幾時變左open rice?

naruto said...

Ogake:
仲平㖭,抵食

スパゲティ:
咪去幫趁吓囉!水準依然架

邪留丸~ :
番左新工未?

casper:
唔通open toilet咩?
咩野都寫下,好過某人摺埋呀!

Anonymous said...

食飽等X個X係咪自行填充呢?

Jun

Dull said...

好想食西多士 *0*

naruto said...

Anonymous:
你諗到乜咪乜囉,填得好有獎

Dull:
呢D罪惡之物,一年食兩次好啦!

卡臣 said...

我有幫趁南亞
不過係旺角果間
紅豆冰粒粒紅豆都好大粒

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...