Wednesday, July 22, 2009

西環美食推介﹣三

又食啦,又食啦!

呢間野我細細個佢已經喺度,而家直頭可以拎嚟拍戲!

隔日就嚟幫趁一次,為嘅就係杯茶(越嚟越似阿伯)

本身飲慣凍檸檬茶,但呢度嘅奶茶+新鮮出爐熱辣辣嘅蛋撻真係絕配,蛋醬嘅甜滑配茶香,食到上癮,而家下晝走得甩都會趙番件。

10 意見:

Fun said...

係酥皮定是曲奇皮呢?

Alan So said...

嗰款似曲奇皮!!!!我喜歡酥皮多啲!

naruto said...

Fun:
曲奇皮,你鍾意乜皮?

Alan So:
我就兩隻都吼,出爐嘅加分

邪留丸~ said...

你真係越嚟越似阿伯...
哈哈~

maymay said...

遲下實變肥仔!

Ogake said...

減肥~ 問我~

Fun said...

我愛曲奇皮!(唔係歌名)

casper said...

增肥都可以問Ogake!

naruto said...

邪留丸~:
今日買左花生,一路睇電視一路送汽水,仲阿伯

maymay:
會做番多D運動架啦!我會睇住嘅

Ogake:
甩皮~ 問佢~

Fun:
駛唔駛外賣一打比你?

casper:
爛歌爛碟都可以問佢

邪留丸~ said...

阿伯飲燒酒架~
咁你飲埋仲似囉~
wakaaa~ XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...