Monday, July 6, 2009

老豆偏心

老豆偏心細佬就係人都知,不過我都慣啦!

咁有D野又真係唔抵幫嘅,身為潮州人,佢至愛海產,偏偏我聞見大閘蟹就要入房鎖門兼噴野!
佢愛足球籃球,我細個陪佢落場至叻避波,有波嚟即閃;
我廿歲左右佢諗住親子,見我打網球同保齡佢又嚟打,點知即刻扭親手,唉!
佢最怕食飯時候講屎尿屁,咁我已經好叻咁完全唔提呢三個字都表達到,幾咁乖巧!
例:我今朝一起身就X左三次,好水潤,似咖喱!...see,完全無犯規架!

。。。。。。。。。。。。

上星期call哂全家去新居附近食泰菜兼帶家姐細佬睇下新居,啱啱食完細佬UP左句菲律賓話叫我地估咩解,我聽過梗知啦。。。(你個隔肋底好臭)
老豆笑到格格聲,細佬老婆問阿老豆點解細佬食飯講D咁嘅野就無事,阿哥就比人鬧,我答咀:係呀係呀;
老豆話細佬夾啱時間食完至講,唔似我食緊嚟講喎!越講越火,又累我比人鬧,激氣!

家姐食飯講古天樂廣告,明明借D意講粗口,佢又讚家姐國語發音準,激氣呀!
...........

呢篇幾多字呀真係

12 意見:

o靚模欣宜 said...

偏心好平常啫...俾1個珍

Ogake said...

你大個仔架啦~~唔使同細佬爭~~
我都俾一個丫~~

邪留丸~ said...

真係多字咗...
都係一個...珍

supageti said...

我支持你 ……… 俾你十個真!Yeah ~~~

maymay said...

呢篇好溫馨喎,我覺得~^^

naruto said...

o靚模欣宜:
肥妹,呢篇唔係比珍架

Ogake:
月巴仔,呢篇唔係比珍架

邪留丸~:
邪花,呢篇唔係比珍架

supageti 意粉:
意粉,呢篇唔係比珍架,更加唔係真

maymay:
得你睇得明,感動呀

casper said...

嚟d事好多屋企都會發生, 唔好唔開心!

ROY said...

要填補依個陰影唔難,就係生番三個細路出黎,然後你好公正無偏心咁對待每個~

瘋膏 said...

其實你有無懷疑自己唔係你亞爸親生? 還是你同佢相沖?

naruto said...

casper:
無乜唔開心,慣哂,放心

ROY:
哇!自己都養唔掂

瘋go:
細個真係諗過,因為真係唔似樣

朱朋 said...

睇完你兩仔爺相處點滴,其實你老豆仲認你做仔, 你仲想點....
我都湊熱鬧, 比一個奀!

naruto said...

朱朋:
漏口呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...