Friday, July 31, 2009

改壞名


姓柯其實好難改名,細個成日比同學仔笑,真係柯乜都笑餐飽;
但有D同學個名真係笑足咁多年。。。

出嚟做野,遇到D同事,朋友;哇,D名正到呢!

最經典係.。。。

老師:附近一定有個嘅paul chan(破產)

見工女士:問佢英文名,佢話叫honey

同事:姚汝平(搖乳瓶),我成日搖佢,話搖奶樽

同事:Pity Ng,真係what a pity,最後改名做peggy

同事:叫曉飛,係孖生嘅,個個問佢家姐係唔係叫曉行曉走?

同事:叫阿琴,偏偏口大,我送左個暱稱比佢。。。大口琴

同學:Skinny Pang,好名好名,但而家變左180磅;中文叫阿芬。。。撞著個學校職員叫阿杰,番學時日日比我叫佢地結婚

同學:楊緯。。。真係大整古,唔知出嚟做野有無改名呢?


真係最怕改壞名

你地遇過D乜野好名?

10 意見:

black lab said...

我以前個老師話佢細時做兼職遇過一個「簡靜美」喎...

又有另一個老師叫做「孟金瑤」...萬金油?定係猛咁搖?

都唔夠我而家兩個韓國同學個名咁有趣,一個叫「任修煥」(響hk開電器舖一定蝕本),
另一個叫「嚴泰俊」(何超儀咪就係咁所以谷肥陳子聰囉...)

Gary Lam said...

中學老師叫 "姚世熙", 個個學生都掉轉讀, 叫佢 "起勢搖".

有人去某公司見客, 個客係條女, 叫 "HORNY"... Hello, are you Horny?

新朋友 : 我個名叫 "高芝芳".
朋友 : 我叫 "低蛋白" 呀.

Ogake said...

喂~ 你有個同鄉~ 個名調返轉來讀叫做"無X屙"呀~~

仲有~ 我係工作上遇見過有位內地朋友~ 兩個字既名:"谷晶"

naruto said...

black lab:
嚴泰俊?你叫我呀?

Gary Lam:
Horny都得,乜人嚟架?

Ogake:
X係C?

谷晶個頭係唔係好大架?係就真係上哂腦,無改錯名

Ocean said...

I know a girl called Honnie.

仲有一個叫"簡麗姿"

朱朋 said...

多年前有個客(地盤佬)叫陳翠兒, 我忍唔住笑左出黎, 仲要其他同事幫手笑住解圍...

13elle said...

以前學校有個師兄真係叫麥生仁.

naruto said...

Ocean:
叫麗姿如果塊面皮膚唔好真係激死

朱朋:
無鬼用,點帶你出嚟行

13elle:
佢結婚時佢老婆可以大唱“只愛陌生人"

朱朋 said...

而家叻好多喇, 聽得你d爛gag多囉!

卡臣 said...

給個old school:
吳廣住 & 李廣先

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...