Saturday, July 18, 2009

哈利law突﹣混賬王子的背叛

見今日清閒,決定鬆一鬆,走去睇harry potter;

諗住之前咁多集都追開,點都要繼續追。。。


睇左一個鐘,仲係散修修,你咀吓佢,佢又攬吓你,睇住一班未老先衰嘅“小"演員,真係有D惡頂,以榮恩同馬份最驚人,已經有皺紋。。。
睇到兩個鐘,仲係唔係好覺條主線講乜,到兩個半鐘,預先張揚校長會死嘅場口出現,跟住完場。

特技又係嗰D,演員又醜D,劇情又無乜,妙麗又著咁多,校長肚腩又大,唉!

睇嚟下次到我背叛。。。唔睇

8 意見:

o靚模欣宜 said...

咁校長個肚腩大d 定大叔個大d呀?

邪留丸~ said...

請問...第三集係邊!?
我都想知大叔個肚腩有幾大喎~
=P

largeheadboy said...

我都聽講話呢集唔係咁得
不過我都無點跟開~

naruto said...

o靚模欣宜:
咪擾亂我呢篇咁認真嘅戲評好喎!

邪留丸~:
第三集coming soon
唔好信Do靚模呀!

largeheadboy:
真係有D悶蛋

朱朋 said...

聽聞榮恩最後一集會有'M'字額,:P

casper said...

你唔好咁講啦...

你知唔知有單新聞話英國有個人坐地鐵聽到其他人話哈里波波做完, 最後哈里仲要死, 果個人聽到之後跳火軌自殺!!

我怕其他人睇完會...

朱朋 said...

個英國人跳落9又4分3號路軌, 冇死到, 返左霍格華茲姐~

naruto said...

朱朋:
仲有barcode頭

papa:
咁樣就去死嘅醫番都side藥費

朱朋:
佢計錯數,去左天堂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...