Friday, July 17, 2009

西環美食推介﹣二

西環D餐廳酒樓間間水準都幾高喎,間中仲有D驚喜,今日推介﹣德里大門印度餐廳


*薄餅係送嘅餐前小食,附上兩個醬+一碟醃洋蔥仔,好味到不得了,我嘅強力推介
*雜菜咖哩角就一般,主要係唔似雜菜
*咖喱食到LAM LAM脷
*結賬送嘅唔係薄荷糖,而係冰糖+香料,好特別,我鍾意香草,所以勁加分呀!


帶阿爸阿媽嚟食,又係話得,幾時我地D口味接近左嘅?

嚟探我又多個選擇啦

未完,仲有第三集

8 意見:

朱朋 said...

打風喎, 唔要第三集住, 加插海旁大浪冚上岸d相啦!
唉~都唔知星期日打唔打得成羽毛球!

邪留丸~ said...

如果我嚟西環探你...
記得帶我去食喎~
大叔~ >v<

Ogake said...

我仲未有機會去食呀!!!!!!!!

naruto said...

朱朋:
乜都唔係,講哈利波特

ps:卜場好煩呀

邪留丸~:
睇埋第三集先啦

Ogake:
車,你食澳門豬扒包啦

黑柴 said...

叔叔帶你去食糖水、、、

邪留丸~ =P said...

咁~邊間好味啲呀?柴九哥~

黑柴 said...

狗龍糖!

邪留丸~ said...

賣桔~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...