Wednesday, July 8, 2009

麻雀枱上講廢話

逢星期二都會返老家食飯,每次都會同阿媽家姐打三腳麻雀,琴日特別多廢GAG

1。。。
電視新聞街頭訪問某身形脹爆女士,問佢對便利店買野膠袋收費感覺;
我話:哇!駛唔駛揀個咁月巴嘅嚟訪問呀?
阿媽話:係啦!個頭霸哂成個電視,我地42"啫,如果人地D32"電視咪出界;
我同家姐:。。。。。。

2。。。
家姐打東,
我嗌:槓






之鍊金術師

家姐:。。。。。。


3。。。
老豆睇財經台,有嘉賓接聽眾電話

女主持:係,何生,有咩野想問嘉賓呀?

何生:我想問1388

女主持:啊!安莉芳,有無貨呀?

跟住我代何生答:有呀!有兩件,想問你點洗先唔會變型

老豆:。。。。。。

10 意見:

Ogake said...

其實你個family都幾開心呀~~~~

maymay said...

四個都唔駛返工,過闊太嘅生活,好幸福呀!
咦,世伯唔識打麻雀?

Tat said...

1:毒
2:爛
3:廢

朱朋 said...

你家人"O"咀密度奇高!
我繼續比5個"珍"!

邪留丸~ said...

原來你啲爛gag係你媽咪
遺傳俾你...

casper said...

無言...

Leo said...

1.得喎伯母!
2.er...
3.係你有呀?

p.s.三人撚雀好玩啲咩?細佬去咗邊呀?

largeheadboy said...

呢啲屋企人之間的廢話其實好開心啊!

naruto said...

Ogake:
開心時開心架

maymay:
夜晚打,除左阿媽,個個都返工架;
老豆高章,嫌棄

Tat:
唭話人架,明明係

1/精
2/叻
3/醒

朱朋:
唔駛比珍啦

邪留丸~:
我覺得佢無心架喎!

casper:
毛乳

Leo:
1/幾得架,煮餸最得
2/仁心仁術
3/我用BEEDEES架

ps:細佬唔識打

largeheadboy:
係架,大部份時間都開心

卡臣 said...

巧開心喎天倫之樂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...