Tuesday, July 2, 2013

the market I hotel icon

今年父親的飯局因為細佬麻煩繁忙,日期一改再改,終於喺六月最後一個星期補返,今次轉新地點,去左the market@hotel icon

價錢週六lunch價$398,又幾多野(啱)食喎。。。 

先來碟沙律,成碟都好好味  

跟住食甜品,係呀,我一向都唔同D師奶迫,佢地喺到迫緊魚生海鮮果陣(雖然我都唔食),我就先郁左甜品先啦 

呢個係芒果奶凍,強奶味,但甜左DD囉;有四隻味,結果太飽只係食左呢杯
 

跟係係洋蔥湯,正在舊麵包,我比高分  

羊架牛柳腸仔豬肋骨蝦餃燒賣,蝦餃燒賣唔得,權發好味過佢囉  

泰式炒肉碎,好鬼香囉,蝦片有四隻,又真係塊塊唔同味架喎  

雪糕食左三球,酒店自製+movenpick,紅色果球係蔬菜喎,我想要士多啤多D囉  

生果,本來芒果拎比阿媽嘅,佢係芒果怪,竟然話唔食喎,話無儀態喎,咁我食囉,哇,好好味呀,甜到糖尿呀真係  

已經好飽,手痕,拎左件粟子蛋糕加細細個嘅“芝士撻",點知。。。 

原來我睇漏左個榴蓮兩個字,食左成世人第一啖榴蓮,講真,味道係OK嘅;呢樹有幾樣甜品都係榴蓮,似乎係主打喎  

最後呢張,睇乜架呢?內有隔離台blog友一個,估下係邊個?

見字者唔該自動現身

9 意見:

Anonymous said...

食呢碟"羊架牛柳腸仔豬肋骨蝦餃燒賣"真係......想變大肚腩呀?

江湖散人

l.minor said...

咁都撞到,有緣呀!

呢間野食評係,好食,好食同好食,又或者係樣樣有心思,樣樣都好食~

我唔食榴槤,不過最後都有食佢榴槤雪糕,用得字形容

naruto said...

江湖:唔使變,根本係

l.minor: 平均水準高呀,連D客都有品味喔,呵呵

ps:張相黃衫果個,我開頭以為係李樂詩呀(行山果個唔係唱歌果個)

ayclui said...

邊個係 MINOR 呢???
講到咁得, 我又要搵日試下~

l.minor said...

的確又有d似,另外你提食客方面,我都有同感,我無見到有人搶野食,隊亦都唔洗排好耐(成日都係一個起兩個止),refill快...等等,職員做野又快手快腳,無懶懶行

l.minor said...

ayclui:
咪就係果個囉:P

當日嚇咗大叔一跳,以為有仇家尋到佢去食buffet

ayclui said...

minor: 你果日同大叔相認呀?
大叔: 第二時喺街我見到你會同你打招呼, 你唔駛驚喎~ :P

the inner space said...

日頭沒有蟹腳吃!

naruto said...

ayclui:張相無乜幾個仔架啦喎,都要問?

你驚你認錯人咋,好多人試過以為係我走去叫我架啦

L.minor:我無仇家啦

the inner space:無留意喎,我唔食海鮮科

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...