Friday, July 12, 2013

離心力

唔知大家幾耐無玩過機動遊戲呢?我就幾年無玩過啦~ 

近個半月,去左三次海洋公園同一次廸士尼(贏返嚟,免費),玩完發覺,原來兩個樂園D機動遊戲掂左好多喎 

每個人嘅接受能力唔同,我最怕就係洗衣機果類,fing到你反胃;最愛就係離心力;海洋公園嘅跳樓機,大家都知,無料到,唔驚嘅。。。  

但動感快車好掂喎,呢架過山車,範圍大,斜坡多  

一定有大迴旋啦,但最勁嘅係速度,你玩完佢玩隔離另外一架過山車,簡直變左小學雞  

但我都唔係乜都敢玩,呢架,我嚟三次都唔敢挑戰  

到廸士尼,對上一次嚟係開張,而家擴建左,推介灰熊山莊,佢係一架過山車,呢,廣告會倒後果架呀~
原來OK喎,夠快,離心力夠多,但係當日係完全唔使排隊架~  

仲有,絕對嘅推介,完全唔知佢會咁激,玩前相都無影,玩後high左唔記得影;
就係胡廸後面有個U字果架,其實係海盗船變種,但係快好多,兼個U字係垂直架,最高果一野衝落去,感覺係垂直跳樓,但係時間非常短,只fing七野,最高位只得兩野,好快玩完  

之後玩space mountain,又變左小學雞,完全無感覺了

喺到執緊兩個樂園D相,下星期出街:)

9 意見:

Cat said...

去左三次海洋公園同一次廸士尼﹣﹣﹣﹣>仲悠閒過學生放暑假。

動感?車⋯⋯

l.minor said...

哈哈,雖然上年之去完,不過好多年都無再玩機動遊戲了

largeheadboy said...

呢啲野我完全唔敢玩架~

naruto said...

cat:就係唔係悠閒,攝時間出嚟玩,跟住做到趴街

l.minor:點解呀,你似玩得架喎

largeheadboy:你擺明上唔到車啦

TY said...

越老越唔敢玩呢D野, 心血小! 同埋強國人當道,都唔想入樂園迫...

卡臣 said...

我上年去過,嗌到爆

ayclui said...

唔好攪我, 機動遊戲我連咖啡杯都唔玩...

chiseenjai said...

Disneyland 我成日去, 不過都係自己玩...我排單人隊, 好快就到! haha XD

而 toystory 個U 型, 有驚喜。 

Ocean Park 未去呀。。上次可能10年+?

:P

naruto said...

TY:我揀左星座鋼二辰四呢D少遊客嘅日子去

卡臣:你有玩倒吊果架?

ayclui:咖啡杯。。。好暈

chiseenjai:U型,我都想玩多次

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...