Tuesday, July 9, 2013

愛靚可以係一種病。。。

做結婚相簿,睇相見到一個新娘。。。

新娘好瘦,另外明顯地,塊面做左D手腳,假假地 

但佢竟然要求張張相都執尖D塊面,執瘦手臂,但其實膊頭已經露哂骨 

喺我覺得靚嘅程度下,盡哂力做左,希望佢會滿意 

但其實已經化哂大眼娃娃裝,仲咁樣大執,我相信我喺街撞到都唔會認得佢 

愛靚可以係一種病。。。

8 意見:

Ebenezer said...

假過Do 姐?

卡臣 said...

第時子女都唔認得佢

ayclui said...

整到咁假, 靚咩真係?

Anonymous said...

女人瘦掹掹有咩野好? 我鍾意有少少肉地既

江湖散人

chiseenjai said...

相簿入面並不是真實的她....

而我朋友太太, 只有29歲, 已打 botox, 雙眼皮, 蘋果肌....

面上如大眾所言, 是"膠"的....靚嗎? 在下不同意...

而她只有29歲....唉!!!

naruto said...

Ebenezer:而家嘅科技點都好過DO姐年代

卡臣:老公都認唔到

ayclui:唔啦,過哂火

江湖:我好怕肉地,但呢個真係太太瘦

chiseenjai:的確有D例子會靚左(自然果隻),但比我地咁易睇到嘅都係過火果隻啦

TY said...

主因都係個人無信心...

Anonymous said...

好似求愛大作戰個膠人QQ咁?

Cat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...