Friday, July 5, 2013

六月中獎名單

噚日講到其中一個攝影比賽,有D信心,但結果食白果。。。 

但原來有時,中左獎都會唔開心架,講嘅係呢個。。。東方航空春日之旅攝影比賽 

除左最多like獎(一定無份,人地幾千票架),評判獎冠軍一名係機票,亞軍三名係模型飛機(大隻),季軍都係模型飛機(細隻);

我參加左兩張,結果,兩張都係亞軍,我又唔覺張冠軍靚囉;我得到兩大隻模型飛機,寄到上門㖭,但真係無用囉。

話時話,有無人想要呢?
 

sky100fun,天際100嘅推廣活動,共五個星期,每期得一個獎,頭三星期都入左top10,但無獎,最後一期終於攪掂,獎品係電話穀加入場券;

但send哂資料而家都無聲氣,都唔知獎品幾時至到手;BTW,我張相係右下角果張  

第三個都係攝影獎,上個月都攞過,竟然又係最多like,其實得十票。。。

獎品係“鏡頭焦點調節工具”,專業到我係無用嘅  

但原來攝影雜誌出街時,有專業攝影師品評部份相片,上期我有份。。。

 比人讚真係好開心架,呵呵~
 

咁呢,我除左影相,仲有一個強項嘅,就係畫低能畫啦,結果靠佢贏左Metropop嘅”畫出澳門好滋味“

我張係粉紅豬食豬扒包,獎品係澳門雙人來回船飛

 最後抽獎贏嘅。。。U Magazine X Marks and Spencer「銀禧多重FUN」,獲得British Isles 罐裝餅乾1罐及限量版Teacakes1包

8 意見:

l.minor said...

上個月都中好多,不過好似比上上個月弱咗,下個月你要破記錄

PanLa said...

恭喜恭喜先~
張七色傘真係幾靚幾難得~
P.S.
有D(別人)得獎的作品其實同個主題冇咩大關係~_~

Cat said...

真係估唔到隻粉紅豬係你畫,好可愛。

Tee said...

恭喜!!

black lab said...

嗰張《瞬間彩虹》好得。難得灰調得嚟又有色彩。上次見到嗰陣已經好鍾意。

今期D獎品,e.g. 船票、入場券之類,固然係獎,但係似乎背後動機都係促使消費咁喎。

naruto said...

l.minor:難啦,因為忙左好多,放落比賽嘅心思時間少左好多,兼比賽都少左

PanLa:好多時比賽就係咁,標準會唔同

Cat:我以前喺公司係客串畫呢D架,賣得錢架

Tee:謝謝

black lab:心態已經係有得贏就開心,乜都殺呀:)

ayclui said...

比賽嘅o野唔係兼職o黎o架咩? 搵真銀仲開心啦~ (實情係: 比D 獎人地中下先得o架)

naruto said...

Ayclui:兼職好玩d:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...