Tuesday, July 16, 2013

床底寶箱之史前功課﹣梁朝偉畫像

以前讀設計時做嘅功課呢,大部份都掉左;

但原來有部份係有影低相片做紀念,呢張係其中一張。。。 

我記得呢份功課呢,係用marker畫人像,攞明星嚟畫絕對係死蠢嘅,因為係人都知佢乜樣,除非你畫到好似好似。。。

呢張,我記得係好低份架;其實咁多種油彩入面,廣告彩同marker已經叫控得好D,油畫同pastel先係災難; 

亦因為咁,第一年下半年開始,全力攻攝影,hea上drawing,畢業成績表都係靠攝影一科拉起咋~

而家睇返,真係畫得好醜樣~

6 意見:

卡臣 said...

我覺得似喎

black lab said...

驟眼睇都似嘅!兩條眉粗多少少,個鼻樑就窄番D,同鼻頭粗幼平衡番就似架喇!
眼神好難畫,你都畫到少少神髓,我以美術外行人嚟睇,呢個作品算唔錯架喇!
(得閒幫我畫一張,^.^)

Ebenezer said...

攝影比畫畫出路都好D啦!

Anonymous said...

大叔讀果間院校要求咁高架, 幅畫咪幾似以前D電影海報, 水準差唔多啫

江湖散人

ayclui said...

Emm....佢係朝偉?

naruto said...

卡臣:唔夠啦

black lab:封左筆好多年啦

Ebenezer:我覺得將來老左可能會攞返起枝筆,而家真係無時間

江湖:同學勁好多架,我真係屎架呢科

ayclui:除左眼鏡睇,係咪好似呢

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...