Wednesday, July 17, 2013

企鵝雪狼湖

夏天去海洋公園,真係好熱架,想抖涼,梗係去全園最凍嘅地方,去睇企鵝啦。。。 

有個小插曲,入企鵝館前都會有工作人員拎住個牌寫住關掉閃光燈,但每分鐘都有強國遊客閃閃閃,館內得一個工作人員,不停走來走去叫人(用國語):要關掉閃光燈(真係幾無奈)

之不過咁,強國人喎,你叫我關我偏唔關;有個強國師奶竟然大聲鬧返佢:太黑啦,關掉怎拍呀?

工作人員:拍不到也辦法的,都要關掉。。。 

但實在太多人閃,終於我朋友睇唔過眼,竟然幫口叫人關閃光燈;

我真係“鄧”做呢個館嘅工作人員慘,捱凍不特只,聲都沙埋

好,睇相;企鵝館係好好影架,我將相機放在水平線,同時拍攝水面同水底,效果唔錯  

呢張係有D撞彩,見佢跳過嚟,即襟,又幾得意喎  

佢地遊來遊去,慶幸環境雖然好暗,但架機仔都影得唔錯  

啦,唔使開閃光燈架,都影到  

跟住睇下隔離個雪狐居,好可愛呀  

其實都幾似狗仔架喎  

總括呢幾次去海洋公園,淨係影到呢幾張,已經心足; 但靚相點會得咁少,仲有D正野,聽日繼續

7 意見:

Ebenezer said...

你去同強國人講,唔閃都影到靚相,show D 相俾佢地開下眼界啦^^

卡臣 said...

睇到都涼浸浸

TY said...

企鵝同雪狐都好可愛~~ 可惜我好怕同強國人迫,無縁啦!!

the inner space said...

強國人以為中華盛世嘛使咩聽!

naruto said...

Ebenezer:我無佢地咁好氣,啋佢都儍

卡臣:慳返冷氣費

TY:平日去囉,再唔係揀日落雨嘅實少人

the inner space:佢地根本唔理人

PanLa said...

我上次都係落雨去,勁少人排隊~
又,我都好想佢地相信,隔住塊玻璃開閃光燈係影唔倒相ga >_<

p.s.上次我見到一大班企鵝企埋一堆,唯獨是有一隻小小的獨自企o係九里遠的角落,好可憐啊~

Beat in the box said...

上次去左睇企鵝同海象,偏偏miss 左雪狐。另祝安康。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...