Monday, July 1, 2013

蒲台張海報

其星期去蒲台島,當然睇下自己做果張海報阿伯有無放出嚟啦 

因為平日係休息,汽水機用布包實,要拉起塊布先見到下半截。。。 

都好,尺寸啱啱好,兼睇落都幾醒神吖:)希望週末假期多D好天,唔好成日落雨啦(聽日仲打風㖭,激死)

7 意見:

Cat said...

大叔咁好人,抵你平時咁好運 ^o^

black lab said...

有冇價目表 full version?
我想幫伯伯寫埋日文版,
等下次改版時加埋落去。

Anonymous said...

礦泉水既英文係mineral water 喎

江湖散人

ayclui said...

like~
不過要加價點算? 整過張唔環保...可唔可以價錢位變成拆得出o黎換嘅數字?

卡臣 said...

鼓勵~感動

PanLa said...

掌聲鼓勵~~~

naruto said...

Cat:我唔係時時咁好人架

black lab: 我send比你,謝

江湖:你啱,但下次先改:)

ayclui:你講嘅野,我諗過架啦;價錢已調整左,再改就貼貼紙,因為淨色,唔會好覺,另外,用左最靚果隻料同ink去噴,貴少少,但放戶外一年都唔甩色

卡臣:我對遊行嘅人感動多D

PanLa:多謝多謝



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...