Monday, July 15, 2013

放生

香港仔碼頭遇到呢一幕。。。 

一個男子企喺碼頭,賣魚工人推住車仔,每次一籃魚送到男人面前,跟住男人將魚倒落海放生,車仔來來回回,至少七次;

每一籃都頗多魚,魚種都有數款,我認識嘅在石斑,有雞魚,估計都頗貴囉。。。 

好多人都會話放生其實放死,我就一半半啦,魚市場D魚本來已經死期將至,比個機會佢,可能真係生存都呢?都算一線我機吖! 

我又諗,呢位先生做乜咁大手筆呢?做錯事?發左達?為家人祈福?

但,有樣野我覺得佢係錯架,香港仔個碼頭係個內港,有排都未游到出大海,附近又多人釣魚,真係過十關先出到去囉,用左咁多錢,點解唔租埋艇仔送佢地一程呢?





5 意見:

Tee said...

玩魚,又捉又放,又捉。

Ebenezer said...

是不是民間宗教思想下的「作福」?

卡臣 said...

放生積福

the inner space said...

賣白鴿放生的生意最划算!

naruto said...

Tee:落左海靠佢自己啦,又比人捉都無計啦

EBENEZER:我見過果D係一大班人有和尚架

卡臣:放左唔生算唔算先?

the inner space:而家仲有無呢生意呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...