Sunday, April 12, 2009

快獸撞正怪怪獸

行街行到腳仔軟,走去旺角朗豪坊,諗住去睇魔法天書,點知得番頭三行,見怪怪獸仲有D側位,排隊買飛。。。


輪到我,
我話:兩張7:50怪怪獸
售票員:多謝二百
我:(好大聲)吓!幾錢話?
售票員:二百,每張一百,3D嚟架
我地唯有乖乖比錢

戴上提供嘅立體眼鏡,變身深圳盲公炳



戲係我鍾意睇嘅無聊得啖笑嘅卡通,故事簡單(唔好同我講背後原來又有D咩隱藏義意),奸角低能,怪獸中以泡泡同蟲隆子最殺食,超可愛。立體效果層次好強,原來已經唔係廸廸尼樂園嘅水準,蟲隆子D毛好仔細。但戴住自己副眼鏡加3D眼鏡睇3D畫面,好攰。
最後總結:戲好笑好睇,但一百蚊真係貴囉!

11 意見:

欣宜 said...

你戴立體眼鏡個樣....好可愛啊~

supageti said...

晌戲院影相顧住俾人拉 ~~~

邪留丸~ = P said...

俾人搶咗句"對白"講tim~(欣宜)
=3=
如果俾我一百蚊睇卡通片...(好貴)
唔制~ >n<

Sun Sun said...

送呢隻歌比你:
http://www.youtube.com/watch?v=OIIGMLkcguE

Artman said...

我諗我唔睇得3D...應該會眼花繼而作頭暈.

你戴左呢副3D鏡咪同平時差唔多...

naruto said...

欣宜:
可惡多D

意粉:
個背景明明係山洞

邪留丸~:
我都想唔制,但好攰

Sun Sun:
呢隻曾經係飲歌嚟架

Artman:
眼花就無,但隻眼有D唔舒服

咪即係一向都似深圳盲公炳囉

casper said...

我鍾意"蟲隆子"個名, 好狗...

naruto said...

casper:
"蟲隆子"佔戲太少,應該比多D佢,可能太難畫

朱事朋 said...

"你戴立體眼鏡個樣....好可愛啊~"
浮面喇, 大叔小心!(或大嬸小心!)

naruto said...

朱事朋:
你真係有病,屎就浮面!

卡臣 said...

呢套戲我網上睇
唔知原來有3D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...