Thursday, April 16, 2009

開心日誌

尋晚:
層樓要交大訂,開左一張從未開過咁大銀碼嘅支票,又驚寸錯,又驚逗號寫錯位,手震....希望賣家唔好反訂

8:30am:
起身同爸媽飲早茶,好嘆

10:00am:
藍十字個網麻鬼煩,情願走去中環旅行社買,咁都攪左半個鐘

11:30am:
約左舊同事圓坊starbucks見面,早到左,坐低飲冰茶睇報紙,好舒服;
其實出嚟傾公事,最後成功傾成,但本來諗住放假放到五月,但個job要五月頭完成,即係旅行後要即開工;咁...都係好事嚟嘅!


2:30pm:
本來想去曬太陽,但陰天,無所事事,見隻貓咁靚,同佢影寫真




4:00pm
上網見到連長野D櫻花都開緊,家姐姐夫今日出發做先頭部隊,等佢覆最新情報,究竟我仲有無得睇櫻花呢?櫻花屎都留番少少好喎!

7:30pm
有飯局,吹吹水,開心呀!

9 意見:

supageti said...

我都戥你開心 ~ ^^

black lab said...

咁我報告俾你知啦:連櫻花屎都冇喇!殘念...

supageti said...

唔駛誓心,長野一定有櫻花睇,我話既 ~~ ^^

Ogake said...

謝謝你個飯局呀~ 媽咪姐~

邪留丸~ said...

旅途愉快~
隻貓貓真係好靚呀~
你呢排嘅生活真係好寫意喎~
令人羨慕...
我呢排只枯燥嘅生活
同疲累嘅工作...
令人抖唔到氣...>n<

maymay said...

幾時改左名做"媽咪姐"呀?
買新屋、去旅行、有新工作、有飯局,唔開心至奇呀~~

naruto said...

意粉:
thank you

black lab:
噢賣葛

意粉:
我信哂你

Ogake:
我唔係講左好多秘聞咋喎

邪留丸~:
得你留意下隻貓
放幾日假啦

maymay:
唉!你問佢啦
新工作多D都唔拘

朱朋 said...

希望你影多D靚相, 當手信啦!

naruto said...

朱朋:
天氣預測天氣麻麻,影靚相有難度

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...