Saturday, April 4, 2009

醒醒

呢幾日,間中有太陽,濕濕凍凍嘅天氣終於都無咁影響自己,個人終於醒番D,唔駛再開暖爐,周圍D朋友都話,唔係吖,仲開緊暖爐!
最明我嘅始乎只有佢,佢尋日終於冬眠完畢,啱啱起身,喺個缸入面眼矇矇咁望住我。。。


早兩個星期,阿媽見天氣暖D,諗住嗌醒佢,比D蕉同豬肉佢食,佢慢動作咁食,點知兩分鐘後即刻疴番出嚟,最精彩係疴出嚟嘅同未食嘅係完全一樣樣,直頭無消化過,疴完又瞓過。

今次就唔同,醒好多,一放出嚟,擺佢去新買番嚟嘅新居,佢八八卦卦“參觀“環境,似乎對新居滿意喎!



始終都係動物對天氣敏感D,應該唔會再凍啦卦;我諗我前世係隻龜!

12 意見:

Leo said...

今世......

Sun Sun said...

前世今世下世.....

eric said...

隻龜養咗幾耐?

eric said...

天氣暖,都喺時候要醒一醒,伸一伸個龜頭。

naruto said...

Leo:
想講咩野呀?

sunsun:
某D宗教話,龜係最有靈性架,上世係龜今世係人係可能架,我今世咁好人,下世都係人啦!

eric:
呢隻四年左右

黑柴 said...

今世......你都係.....牠有你又有!

naruto said...

黑生:
唔似你喎!咁講野嘅?

casper said...

點解你唔影底佢呵出嚟個d野既??
唔似你wow...

naruto said...

casper:
影左都唔放上嚟啦,趕客咩

黑柴 said...

我係話有....靈性啫!

卡臣 said...

龜竇靚喎
好寬闊

naruto said...

卡臣:
龜龜走左啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...