Wednesday, April 8, 2009

減腩行動2009

雪櫃仲有一枝,食埋先開始減。。。


晚餐係菜湯,本來係羅宋湯,但cut走左馬鈴薯洋蔥同茄膏,變成減肚腩菜湯一個

材料:
四個番茄
一條蘿蔔
半個椰菜
三條西芹
一舊豬展
一塊香葉
總數$28


晏晝跑完,好餓,飲左兩碗,飽哂,仲有剩,睇嚟聽日個lunch都係佢



同日加推。。。

出前一丁五包裝百佳只售$16.2, 即每包$3.2;
買兩件送一包築地即食麵,近半年新低價,快入貨!


15 意見:

supageti said...

我晌屋企唔食即食麵個喎 ~

今晚我做左香噴噴既蕃茄豆腐牛肉湯,超好味!

Sun Sun said...

要減肥就咪食出前一丁喇!

Artman said...

要減腩仲食出前一丁? 錯晒...
食米粉啦, 仲要唔落麻油, 或者0個類所謂不經油炸的麵囉.

KennyT said...

個湯好清

black lab said...

我都唔贊成減肥期間食太多即食麵。一兩個禮拜食一個已經好極限。

其實減肥嗰陣食澱粉質係冇問題,只要唔好太多醬汁,或者太多油都係唔好。飯、米粉、米線等,容易消化又快飽肚,快飽自然就唔會食咁多嘢啦!

另外,飯前飲一杯清水或飯前先食烚菜,都係減低進食過量嘅健康方法。

記住keep住要做運動呀!等我遲d睇吓你努力嘅成果先。

Ogake said...

下次個菜湯可以加薯仔,薯仔有鉀質,去水腫呀~
即食麵~ 我戒左好耐啦~

casper said...

頂...睇完好似住過山車咁, 又高又低!

先睇食雪糕, 食完唔知你點減腩.
再睇跑步加菜湯, 好健康, 有助減肥.
三睇你話出前一丁五減價, 估你入左唔少貨, 對你減腩零幫助...

食少d公仔麵, 千其唔好食河粉, 死得仲快!

邪留丸~ XD said...

好似睇緊"都市閒情"!?
不過應該好好味~

naruto said...

意粉:
你呢個湯我下星期煲,正

Sun Sun:
我買定先,無食

KennyT:
唔算清,好好味

black lab:
無食即食麵,存貨咋
你講嘅我都知嘅,但呢個菜湯,output好勁

Ogake:
下次加番,但今日已破介食糖,因喉龍kwok,飲蜜糖金桔水

casper:
入左十包,唔食住呀!河粉我知,會轉食米粉

naruto said...

邪留丸~ :
mmmm.....係婦女生滋

朱朋 said...

跑步要40分鐘以上, 可急步或維持跑步中仍能講野(即唔會跑到出唔到聲)就ok喇!
記住事前事後做熱身!

Sun Sun said...

買定先?!?!?!家下香港飢荒咩, 出前一丁都要入定貨?!?!?!?咩出前一丁無嚐味期限嫁??? 過咗期咪又係浪費, 食晒又咪減肥失敗!

naruto said...

朱朋:
跑30咋,對我嚟講差唔多啦
熱身?我有XX左先跑

Sun Sun:
平時減價都$3.7架,半年無出現過$3.2啦,又擺得嘅,無咁快過期喎

黑柴 said...

你有腩? 咁我都要減!

naruto said...

黑柴:
有腩架,你做真係好瘦呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...