Tuesday, April 14, 2009

減腩呀!嘉道理農場啦!

假期清閑,見好天,去嘉道理農場啦,又可以行山;又可以影下相。
咪以為真係好輕ken,中間嘅生態徑有成千級樓梯,行完生態徑到達1270ft,喘哂氣;繼續上埋觀音山1812ft,夠哂皮!條褲即時鬆哂。


睇下影左D乜,一定有花啦


有“蕨“,好靚


仲有好多雀,全部都係有意外後送嚟農場飼養,已經失去野外求生能力




好多動物,好似去左動物園


呢兩隻野豬兄弟簡直歎世界,住嘅地方又大又靚,瞓喺度唔駛做,細個可可愛愛,改個得意名崩耳同花鼻,而家變左咁嘅樣


山腰有個世界方向指示牌,抖下氣,睇下下星期出發嘅東京喺邊先


今次最有感覺嘅三張,
左:倒轉張相,感覺唔同哂
中:現場第二回事,影出嚟好似旅行相
右:市區實在嘈,望住個靜字,希望心境平靜


最後呢張係大自然生物科,見一家三口圍住影,埋去睇,阿叔解釋話係有蜜蜂生左D蛋喺條蝴蝶幼蟲上面,條蟲命不久已;
開頭條蟲吊喺樹枝,搖嚟搖去,focus唔到,放棄,而佢地用大機,張張靚,激死。
後嚟走左影第二樣,小朋友走過嚟話條蟲上左樹枝,影該focus到,試左好耐,終於影到。係今日最艱辛嘅一張!


18 意見:

karvitz said...

多謝你話我知原來香港都有一個世界方向指示牌,攪到我都想去睇下 :P

naruto said...

karvitz:
去睇啦!入場費$10

ps:有無認真睇架?我12:01出街,你12:03已經覆我嘅

supageti said...

我依個大埔人無去過添 ~~~

maymay said...

好靚呀d相~(我有認真睇架^^)
你今日減腩,我就去左加腩囉,hehe~~

邪留丸~ said...

依家見你都幾好呀~
得閒又可以行吓山,
個人應該開心好多喇~
大叔~ ^^

Ogake said...

有咁多野睇既咩? 我帶過D學生去郊遊~悶死晒呀~

naruto said...

意粉:
搭車經過D村屋都估你係唔係住呢邊。
同husband行番轉啦,有有機菜賣架

maymay:
D相麻麻地,無乜陽光。。。
日日都出街食,減腩有難度

邪留丸~:
OK嘅!放多陣先囉

ogake:
咁你帶佢地去砵蘭街囉!我指去朗豪坊

supageti said...

我住踩單車果邊,去嘉道理農場都唔近其實 ~~

美少女欣宜 said...

你做廣告無入錯行,嘉道理農場俾你寫一寫,靚咗十倍!

naruto said...

意粉:
咦!我曾經去過你呢便幫人餵狗喎

美少女欣宜:
梗係無入錯行,一係呢行,一係排毒產品嗰行

supageti said...

你又幫人餵狗?我淨係記得你好似晌我屋企附近 P 左咋喎 ~ 哈哈 ~~~

朱朋 said...

點解蜜蜂要生蛋O係條幼虫度, 陰功朱!

naruto said...

意粉:
P for咩呀?

朱朋:
等幼蟲出世後有食物囉!

supageti said...

唔明就算啦 ~~ ^o^

largeheadboy said...

就咁去放低十蚊就入得架喇?我都想去添。

條蟲蟲好可憐啊~

naruto said...

largeheadboy:
入同出都要簽名,確保無人留低過夜

大自然就係咁

卡臣 said...

隻肥豬好「長城牌」喎

naruto said...

卡臣:
果隻豬嘅主要用途係製造有機肥料,好重要架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...