Sunday, January 11, 2009

床底寶箱之史前黑膠(六)。。。白版

續上集,呢堆後生D都可能唔識

韋綺珊Show Quali之作:跪在大門後

當年滾石打入香港市場重要嘅一著:群星合唱﹣東方之珠


張立基金曲:Electric Girl


文佩玲:鬥氣,話時話,完全唔記得


羅嘉良嘅多少次,有無人識唱?


ECHO:不再糾纏,幾好聽架,而家間中都仲播緊


四條佬當年逐個踏入香港市場,你鍾意邊個?來自你,來自我,來自他


呢幾隻可能削D,但其實當年都HIT過吓,你,係唔係全部都識呢?

白板-完

白板全部播映鉛筆,下星期同樣時間未知播乜,多謝收睇!

14 意見:

Ogake said...

除左嘉良哥,其他我都有CD呀~~

Anonymous said...

大叔屋企有唱盤嗎??

naruto said...

Ogake:
你都好勁喎

欣宜:
要去床底剿剿先

Sun Sun said...

當年滾石都未正式進軍香港市場, 只是以羅大佑作先頭部隊, 開立音樂工廠品牌, 往後幾年一場唱片業大戰實在令人難忘.

今年改頭換面, 趙傳改成張震嶽, 命名縱貫線 Suer Band 再戰樂壇, 物換星移, 希望他們有好成績吧, 三月開唱自有分曉.

Anonymous said...

張立基及東方之豬有cd, 其他六七八線歌手真係...冇閒錢買囉!

Leo said...

原來張生咁多擁躉!但佢隻白版封面唔係好夾隻歌囉!

Anonymous said...

哈哈~
一隻碟都無喎~

Ellen老師 said...

文佩玲~~係未新秀冠軍呀?第?屆呀?

naruto said...

Sun Sun:
原來係樂壇專家,失敬失敬

朱朋:
閒錢我都無呀

Leo:
其實我覺得佢幾醜樣,hehe

邪留丸~:
你後生嘛

Ellen老師:
好似係第五屆
1梅艷芳
2呂方
3張衛健
4杜德偉
5文佩玲

啱唔啱呀?

wai said...

我都好鐘意ECHO - 不再糾纏
我仲記得呢張碟嘅唱片,盒帶,CD分別用同一造型,唔同封面推出!

naruto said...

wai:
咁清楚,你買齊三樣架?

歡迎光臨

wai said...

我當年只有盒帶,不過我記得當年雜誌廣告宣傳話:CD,唱片,盒帶以不同封面上市.

卡臣 said...

啲碟嘅cover design...衰過老翻

naruto said...

卡臣:
白版係非賣品,所以慳D囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...