Friday, January 16, 2009

床底寶箱之史前特刋。。。鹿鼎記

睇咗半集“鹿鼎記“,阿小寶現代過現代,D女角模糊過模型,係時候SHOW本鹿鼎記愛藏版特刋嚟比大家懷一個XX的舊喇!

雙封面,朝偉與德華,你鍾意邊多D呀?



第一版竟然唔係佢兩位而係呂有慧,SKIP;第二版,華DEE出場先喎!咁肥嘅?


跟住到朝偉,成個細路樣,童工嚟架?


跟住到人物介紹,嘩,佔咗半本,呃錢,精選呢版,右上有BENZ雄,右下有賣齎嘅杏旋


七個女角分唔勻兩版,益咗狄寶娜摩亞。
咦!賞姐,乜你都喺度呀?


中間大頁有齊小寶加七個老婆,我當時捧嘅係景黛音


無記當年特刋我應該算齊,有邊本想睇呀?

20 意見:

Anonymous said...

劉華同朝偉,我都係覺得大叔靚仔d...
有冇我爹地嗰套大時代呀??

Anonymous said...

鍾意邊個多d?仲駛問......
偉佬成個細路樣,係咪因為配合韋小寶細細個入宮呀?
本來想睇《雞札師兄》特刊,但係我已經有。唔知《家有嬌妻》有冇出特刊呢?

John To said...

我記得唔知楊家將定楊門女將有得儲齊啲人物嘅貼紙嫁!你儲唔儲得齊呀?

Anonymous said...

咁你有冇射鵰英雄傳、神鵰俠侶呀...
香港電視有冇呀?

F4 said...

你有買新紮師兄嗎?
有好多張曼玉的...

Ogake said...

我捧吳君如呀~

Sun Sun said...

我捧周秀蘭

naruto said...

欣宜:
大時代好似無特刋喎,你爹哋又實有

black lab:
《家有嬌妻》無特刋架,要重頭先有架,我剿吓忡有D咩朝偉啦!

John To:
登過啦
http://edwinor.blogspot.com/2008/05/blog-post_29.html

Stephen:
有出過就有囉!唔記得,要剿呀
香港電視無乜,K﹣100就多

F4:
我去搵,要等等

Ogake:
直頭係你嘅寫照啦!
成日笑,由肥變瘦,個樣仲。。。

Sun Sun:
周秀蘭,而家去咗邊呢?

爛 铜 said...

有冇 "火鳳凰 " ? dodo 冇著衫個套 ?

supageti said...

原來有毛舜筠 ~ 我有 VCD 喎。^^

naruto said...

Broken_black:
有,封面阿DODO背面攬住阿發哥,扮無著衫,但又穿咗件TUBE TOP

supageti:
好耐無睇過vcd啦

Anonymous said...

哈哈!《火鳳凰》嗰張穿崩造型照我都見過。
我都知《家》係小品,應該冇特刊架喇,問吓啫。有偉佬話我知啦,唔該你先。

naruto said...

black lab:
《家》係邊一年推出架?

Anonymous said...

有冇天師執位呀!我鐘意三哥同翁美玲嫁!

Anonymous said...

同《雞札》同一年囉,即係85左右啦。

naruto said...

朱朋:
天師執位好似無特刋喎!

black lab:
我剿吓床底個底會唔會有相關報導,不過要牛年啦!呢幾日好busy

Anonymous said...

我得本星塵,鬼咁夠運有無特刊架?

naruto said...

樓上:
比你考起,唔識

卡臣 said...

金鏞都讚呢個版本電視劇最有神髓

naruto said...

卡臣:
真經典呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...