Tuesday, January 13, 2009

桃花緣

數碼港重金買咗棵桃花王,真係好大呀,快D過去"dou"個圈行過桃花運先。。。

咦!花呢?

呀!有一朵(紅圈)

一朵都係緣啊!

14 意見:

Ogake said...

係咪真架? 得一朵咁暗淡???

Anonymous said...

話說以前我有個恨嫁女同事,喺公司門口棵桃花順時針走咗三個圈,第二年即刻嫁得出,但當時佢連男朋友都未有架,哈哈,你話幾邪!

supageti said...

好囉,鳴門叔叔出年嫁得出囉 ~~~ ^o^

btw,我地幾兄弟姊妹未結婚之前,阿爹年年都買棵桃花擺晌屋企。

maymay said...

一朵先至矜貴呀~

naruto said...

ogake:
隔咗一日,多咗好多朵

欣宜:
你都話佢恨嫁咯,佢求其啫

supageti:
對我嚟講,桃花其實代表人緣多D囉

maymay:
貴人一個都好好啦

Anonymous said...

嗰支唔係桃花黎嫁, 見呢排天氣凍, 商場又冷清, 燒柴取暖用嫁!

casper said...

你唔好講笑, 我試過好幾年冇拖拍, 有一年係機場有棵大桃花, 行左三個圈之後, 個一年忙到啊!!!

雖然個年拍個d唔係咩真姻緣, 不過有得發下市都好過發毛!!

naruto said...

朱朋:
啊!話比阿柴聽,有人想燒佢

casper:
我都想睇下D人行三個圈,咁𤓓都做(我唔係話你呀)

supageti said...

你人緣已經好好啦 ~

Anonymous said...

話埋比OGAKE知丫!

陳娃 said...

真係唔恨嫁 ?? heehee

naruto said...

supageti:
咁都想有多D貴人嘅

朱朋:
無聊啦你

WWW:
唔識答

卡臣 said...

唔好意頭喎
點大展鴻圖呀?!

naruto said...

卡臣:
所以咪比人炒左囉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...