Tuesday, January 20, 2009

金魚

呢張相好鍾意,因為埋藏好多故事。。。

1/呢張係我第一張寶麗萊(我有超多寶麗萊相)
2/第一件自己揀嘅衫,我揀咗金魚(自細都鍾意養魚,尤其金魚)
3/呢張相喺上環某酒樓影,我食得太多餐前合桃,結果嘔到未開餐已經返屋企




11 意見:

Anonymous said...

大叔細個好可愛 !!
細個係金魚仔,大個變金魚佬 !!

Ogake said...

你點知大叔係金魚佬~~~~莫非~~~~你曾經~~
.
.
.
.
.
.....問過佢???

Anonymous said...

金魚唔知飽,你著住金魚衫又食到唔知飽,邪野邪野。

maymay said...

食到嘔,折墮呀!
仲要累街坊,累左邊個帶你番屋企呀?

casper said...

有句說話係好啱: 細過個時可愛, 大過個時就討人厭!! 細過個時靚仔, 大過個時就醜樣...

你張相又可愛又靚仔!!
你自己覺唔覺?

naruto said...

欣宜:
而家仲係金魚仔

Ogake:
金魚佬唔吼肥妹架

karvitz:
做金魚都唔錯吖

maymay:
唔記得

casper:
呢句說話廿幾年前老豆講過,至今耿耿於懷
不過至少靚過吖

男人老狗 said...

D金魚成日都拖住條好長嘅嘢,你......

Anonymous said...

我估唔止你好豆, 應該每個見過呢張相既人都認同, 真為你難過.....未開餐就嘔到走!

naruto said...

男人老狗:
仲會有其他金魚以為係沙蟲走埋去啄幾野添

朱朋:
而家叫好D啦!十幾歲嗰陣直頭唔肯影相

卡臣 said...

型喎~~

naruto said...

卡臣:
真係?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...