Thursday, January 8, 2009

開始大掃除

執呀執呀!終於攪掂個廳,聽日開始執房


喂喂,唔好等到年廿八,快D開工

19 意見:

Ogake said...

你屋企都己企理渦~
幾時去你屋企BBQ?

Anonymous said...

唔要d衫可以送去慈善機構

supageti said...

我都 N 年無大掃除 lu ~

併得有啲啲勉強喎 ~~

naruto said...

Ogake:
啱啱執好,仲叫見得人嘅,間房就嚇鬼啦

欣宜:
識做

supageti:
間中都要掃吓,多塵

併得有啲啲勉強喎 。。。>返工以經係做呢D,寫BLOG唔駛喇卦

Anonymous said...

咦,我見到薜小姐 poster 喎!窗邊d 植物都幾好生養... 有俾心機打理啦

naruto said...

karvitz:
係呀!呢期係薜小姐,陪我過年呀

窗邊d 植物。。。無用天然肥架

Anonymous said...

個廳執得唔錯, 似示範單位, 反而想睇下經典既床下底...

naruto said...

朱朋 :
床下底咁私人嘅野咁易比你睇架咩

Anonymous said...

你屋企好靚喎~
幾時會講下你啲植物呀...?
之前講過嗰幾盆小植物呢~
幾好嗎?佢哋

阿寶 Francis said...

我仲未執房......

casper said...

執得咁乾淨, 幾時invite我上去坐下?

largeheadboy said...

我屋企超混亂
睇嚟呢個禮拜都要認真執吓喇

naruto said...

邪留丸~:
有D ok,有D已經嗚嗚嗚

阿寶 Francis:
做D執啦!

casper:
好遠喎!你肯嚟咩?

largeheadboy:
我都有排執

casper said...

你請既, why not??
我同欣宜一齊黎, hehe!

Anonymous said...

可否送我一葉落地生根..?

naruto said...

casper:
好吖!有機會嘅

小文南:
無問題,但有幾隻喎!你要邊隻?
ps:星期日有波打

Anonymous said...

咁都俾你拉到去天然肥…… 真係日or夜or 笑hoho 喇

Anonymous said...

那麽...可否每個品種都給我一根呢...?謝你啊..meow~

naruto said...

karvitz:
多謝你嘅幫忙,預你手信

小文南:
無問題

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...