Monday, January 19, 2009

共通點

蘇絲黃/Maria Cadero/黃麗梅
除咗大家係女人同飲食主持外,佢地仲有個我好怕嘅共通點。。。


















好嘈呀!

點解要嗌住嚟講嘢,現場收音好差咩
搭巴士D人講電話又係咁,你個電話收得咁差就換過個啦,撞聾唔係戴藍牙架,戴助聽器啦,

12 意見:

Anonymous said...

你燥底呀...?

Ogake said...

我估有人踩到佢條尾~

Anonymous said...

好多香港人真係唔係「講」電話,係「嗌」電話,慌死冇人知佢嘅私隱咁。

Anonymous said...

個卜結尾用","又冇個"完"字, 係咪未完嫁?

CH Mak said...

Hong Kong people are 嘈 in general ga la....

naruto said...

欣宜:
燥到出面呀

Ogake:
夠膽踩我?

black lab:
係呀,出去旅行都唔見有個地方咁多人嗌電話架(除咗國內),電話費平呀!

我搵到一本你實中意嘅特刋,準備多謝我啦!

朱朋:
未完,下集專題:"大聲講野引至失聲嘅感人故事"

CH Mak:
一小撮啫,不過我身邊特別多

黑柴 said...

都唔知點解D人講電話咁大聲,咁多嘢講,尤其係戲院,好日理萬機咩?

正如謝安琪唱"痴能線"!!我都燥底!!

naruto said...

黑柴:
講開日理萬機,D人聽住歌食住枝煙一路行一路㩒SMS,仲要攞住好多野,真係有必要攪到自己咁辛苦咩?

大把人燥底啦!

Ogake said...

食龜苓膏啦~~ 約埋一齊去丫~

naruto said...

Ogake:
清你嘅熱痛,除你嘅口氣

卡臣 said...

我仲以為答案係:"煮好啦"添

naruto said...

卡臣:
你天真呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...