Monday, January 5, 2009

床“頭“寶箱之同居密友

今次唔講床底講床頭,佢地晚晚都陪住我架!

鐵甲萬能俠。。。自從朋友號失踨後,佢就鬱鬱寡歡,腦袋空虛,唔肯食飯


蜘蛛俠。。。懶型,成日扮大阿哥,牙牙詐詐


鐵甲萬能俠同三一萬能俠。。。並肩作戰好朋友


金裝三一萬能俠。。。大大舊,但可能有關節痛,成日跌


哥斯拉。。。屋企無花C奶,哥斯拉就有四個,兩個搬咗去港島阿媽屋企


鐵人28號。。。小時候至愛,入錢會郁架


小飛俠。。。而家無啦啦叫阿童木


揸揸冰。。。來自美國,唯一一個外國移民,比其他同伴排斥,覺得佢累街坊


全家福,邊個最型?(除咗我之外)


其實我以前都係超人集團嘅超人之一,聽日會詳盡介紹

つづく

19 意見:

Ogake said...

點解我覺得揸揸冰同你好似好似樣咁既~?

Anonymous said...

鐵人28要比錢至識郁, 好市儈!

Anonymous said...

吓!
"快獸"都係超人...?
點解橫睇...掂睇...
都唔覺嘅... =o=

Anonymous said...

我鍾意"鉄人28" 夠肥似我呀!!
近排寫卜好有心機喎...讚吓大叔先

supageti said...

我至憎 Jar Jar !!!

naruto said...

Ogake:
你都腎嘅

朱朋:
你比錢我都識郁

邪留丸~ :
我講我呀,唔係快獸呀!

欣宜:
你似鉄人28?咁ogake咪似Q太郎

supageti:
歧視

casper said...

你個床頭都好大...?

Sun Sun said...

萬能俠明明同愛美神同居於光子力研究所, 莫非你就係愛美神/杜少玲?

Leo said...

小飛俠笑得好開心咁噃!

個咩咩冰對住佢唔會發惡夢咩?

naruto said...

casper:
有咁大個床底,當然有咁大個床頭啦!

naruto said...

Leo:
咁可愛,點會發惡夢吖

Sun Sun:
我唔係嗰個年代架,唔知,死都話唔知

Sun Sun said...

你細個至愛鐵人28嫁, 要扮細唔該你話細個至愛睇男兒當入樽或者美少女戰士喇, 愛美神.

naruto said...

Sun Sun:
真相係我個年代無卡通架,得默劇,有泰山同差利,仲係用八米厘睇架

Ogake said...

似Q太郎都幾cute丫~

maymay said...

講左邊個最型,係咪可以攞走架?

Anonymous said...

你個鐵甲萬能俠膠座平平地賣俾我啦,等我架朋友號有個地方可以坐得舒服D........

naruto said...

ogake:
咁似阮X祥呢?

maymay:
你咁高貴嘅型像,唔會吼呢D野嘅

Stephen:
咦!係咪志雲呀?
朋友號係鎖匙扣嚟架喎,你咁啱真係有嘅送比你都無所謂

卡臣 said...

題外話
天地雙龍 同 卡新 <--至愛

naruto said...

卡臣:
死火,唔知咩野係“天地雙龍”

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...