Wednesday, March 27, 2013

師奶錢唔易賺

今日去石塘咀搵野食,揀左餃子麵。。。

一個師奶坐低睇餐牌,跟住問:擔擔麵有無餃子架?
女侍應:擔擔麵無餃子,餃子擔擔麵先有餃子
一個師奶:無架?
女侍應:你叫餃子擔擔麵咪有囉,煎定灼呀?
一個師奶:咁煎啦 (餐牌其實好清楚啦,擔擔麵下面就係餃子擔擔麵啦,不過唔同價囉;
 ﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

另一個師奶仲勁。。。 
佢坐低問:你地有下午茶架呵?
女侍應:有,餐蛋麵果D啦(又係餐牌寫哂架)
另一個師奶:冇餃子果D架?
女侍應走埋去指比你睇:餃子有,上湯餃子麵,送埋菊花茶
另一個師奶:乜野餃嚟架?
女侍應:菜肉餃,有白菜,韮菜,芹菜
另一個師奶:有麵架?我剩係想食餃喎
女侍應指住餐牌另一個位:咁叫剩餃啦
另一個師奶:呢個都係餐嚟架?
女侍應:呢個飲野加$5
另一個師奶:咁我都係要上湯餃子麵,試下佢
女侍應:菊花茶要凍定熱?
另一個師奶:有無豆漿架?
女侍應:無,只有菊花茶
另一個師奶:咁熱啦 

落左單,女侍應拎單入左廚房。。。
另一個師奶(大聲問):乜野湯底嚟架?
女侍應從廚房嗌出嚟:豬骨
另一個師奶:酸辣,都好
第二個女侍應本來食緊飯都搭咀:係豬骨呀,唔係酸辣呀
另一個師奶:豬骨咋?咁佢果碗(即係我)係乜嚟架?
女侍應:果碗係酸辣湯麵
另一個師奶:咁果碗呢?
女侍應:果碗係擔擔麵
另一個師奶:可唔可以加炸菜肉絲架?
女侍應:可以,加$5
另一個師奶:要加錢架?
女侍應:你加唔加? 另一個師奶:梗係唔加啦,加$5我不如叫果D 

碗麵上啦。。。
另一個師奶:有無醋呀?(成大枝喺枱囉,盲炳)
女侍應:枱面大果枝呀
另一個師奶:有無紅醋呀?(枱面枝係黑醋)
女侍應:無呀
另一個師奶:有無辣醬呀?(成樽係枱面囉,盲炳)
女侍應:枱面呀
另一個師奶筆“緊辣醬嘅時候:比多隻匙我吖,載住D辣醬
另一個師奶繼續:有無豆板醬呀?
女侍應:有,比隻碗載埋比你啦 

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
攪咁耐,都只係收到$28咋,口水都蝕乾呀

9 意見:

Anonymous said...

做佢地老公真係人都癲......

江湖散人

largeheadboy said...

我嗰日去茶餐廳
諗住叫星洲炒米
阿姐話米粉賣晒
我諗咗一諗就話要三絲炒米
同枱啲人 o 晒咀

Ebenezer said...

乜咁似麥兜d對話嘅?

naruto said...

江湖散人:正常嘅應該都走左佬

大頭:另類師奶

naruto said...

Ebenezer:
都係香港文化:)

TY said...

所以侍應咁難請囉而家!!!!

新鮮人 said...

師奶係咁架。

Karvitz said...

你好得閒。哈

the inner space said...

石塘嘴:28文是正價豬骨湯餃子麵定下午茶價錢?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...