Thursday, March 7, 2013

上集﹣我在魔鬼山遇到彩虹

呢輯相,影果陣開也到“淥”落山,返到嚟反而唔知點寫blog,結果一hold年半。。。 

當日係2011年7月31日,地點係我近年經常去嘅魔鬼山,當日天陰,下晝出發時轉天晴,最後有彩虹,亦係我第一次影到彩虹,雖然條彩虹短短的








 

開頭諗住扮如來神掌,結果呢張相幫我贏左一個比賽獎;亦因為咁,我先醒起呢輯相未出過街
 

果日影到兩樣平時影唔到嘅野,今日先出彩虹,聽日係乜呢? 

呢篇叫得上集,即係有下集啦:); 下集﹣我在魔鬼山遇到精靈

8 意見:

卡臣 said...

打直嘅彩虹又少見喎

l.minor said...

魔鬼山暫時都未上過,今個夏天睇睇有冇機啦~

ayclui said...

最尾果張相真係好有意景, 得獎係正路丫~

Unknown said...

最後嗰張好靚 :)

naruto said...

卡臣:我諗係半條,有半條入左雲啩

l.minor:呢樹真係強力推介架,搵日有靚黃昏上去啦,包你影得過癮

ayclui:我覺得差D架其實,彩虹出多DD就好啦

世純:
多謝呀:)

Unknown said...

我啲相又係收埋收埋冇開心share...

等我搵日又去下魔鬼山先~

naruto said...

quincy:
好靚架,去啦

新鮮人 said...

喜歡第四張,
迷霧中的海港,
比較少見。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...