Wednesday, March 6, 2013

二月號中獎名單

二月份,我玩左好多抽獎呀,“多勞多得”下,今個月大豐收呀:D

 1/新假期。。。贏左枝酒
 

2/U Magazine... B Duck糖果盒+鑽石貼  

3/洲立影片。。。機密真相戲飛兩張;但係唔好睇囉,好悶囉  

4/UA。。。DIE-HARD限量版水杯2隻;最失手呢次囉。無睇清楚就參加,以為送戲飛,原來送隻杯,仲要係隻厚過小食部少少嘅膠杯  

5/科學園。。。Facebook遊戲,贏左個耳溫計  

6/U Baeuty...《當總統遇見皇上》戲飛,呢套幾好睇  

7/御藥堂。。。like就有獎啦,培植蟲草菌絲體Cs-4試食裝 (10粒),唔執輸  

8/攝影獎贏左兩個 “春日回相”攝影比賽專業評審亞軍,廸士尼入場卷兩張,價值$798;多謝CheapTickets.hk

9/”城市拾荒“攝影比賽,五位得勝者之一;獎品係Manfrotto腳架一支,上網睇過,價值$1300,yeah~
但係最開心係知道評判有靳垏強,當年考極考唔到佢教果間理工,總算好似有認同吖;另外,得勝作品有得展覽兼印落書刋都令我興奮呀:)

無諗過一個月可以中9份獎,二月尾繼續強勢玩抽獎,比賽都有玩左兩個;睇下三月仲有無咁好彩啦:)

15 意見:

卡臣 said...

《當總統遇見皇上<--仲以為唁好睇

祝長好彩

Sun Sun said...

送對飛機杯好過啦!

Cat said...

嘩.....有得去迪迪尼^^
影多D靚相囉喎^^

Cat said...

話時話,點解攞住份禮物影相時個個都唔係咁開心咁既?

largeheadboy said...

似乎達仔好鐘意個腳架喎
送咗畀佢喇~

l.minor said...

好勁呀,你真係好勤力~

”城市拾荒“攝影比賽張相入邊,最左手邊果個都係參賽者?我有印象佢都係參加好多比賽架~

naruto said...

卡臣:
好似係煙名嚟架,係咪?

SunSun:
都殺,邊度有得抽?

Cat:
未去呀,暖D先啦

我地含蓄

大頭:
達仔夠鍾意你份人工咯,你比佢吖

l.minor:
係呀,我見到其他比賽都有佢個名,佢今次贏兩份呀

TY said...

"城巿拾荒"男得獎者個個都戴帽, 除左大叔...

臣臣: 大叔, 下次幫我影相!!!

Anonymous said...

大叔我陪你呀! 我當年都考唔入理工, 入左城大!

江湖散人

ayclui said...

大叔果然係多勞多得, 重有好心有好報呀~
#4份獎品就咪去攞啦, 車錢都蝕埋...

chiseenjai said...

叻仔。。!!!

Anonymous said...

個人認為9份獎之中最光榮係城市拾荒。
喂,第時我本書搵你做美指呀!(如果出得成)
black lab

naruto said...

臣臣:好呀,幾時想影就叫我啦

江湖散人:當年讀設計,無得入理工,即係要由低做起架

ayclui:#4,去開銅鑼灣食飯順路攞咋:)

chiseenjai:當然:)

black lab:係架啦,你走唔甩架啦



PanLa said...

嘩恭喜哂,張相得獎仲有得印書*0*
恭喜哂恭喜哂!!!

S said...

嘩,真係大豐收,恭喜晒!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...