Tuesday, March 19, 2013

洞梓“睇”觀音像

星期六,無節目,諗住去汀角行轉影張海天一色相,小巴中途見到觀音像,臨時轉軚”近“距離影觀音啦

1/原來都起得幾近村屋架喎,住响度日日望出窗對住佢,好似有人監視咁呀  

2/附近好多荒廢土地同地盆,係咪第日會高樓包圍觀音架呢?  

3/觀音:喂,隻狗屙完屎要執返呀
 

4/仲未開放,呢度就係最近觀音嘅入口啦  

5/只可以遠眺咋,佢腳下有幾間廟宇喎;點解個觀音要dup低頭架呢? 

6/呢張叫做觀音頭上放紙鳶
 

7/呢個地方係我推介,呢兩日會介紹。。。  

8/見到有路牌指示去觀音廟,點知。。。欲知後事如何,請看下回分解  

點去洞梓。。。大埔墟鐵路站搭20B綠色小巴直達洞梓

8 意見:

meow said...

我由細就係大埔住,真係好唔鐘意無啦啦係度起左個像。 (´・_・`)

卡臣 said...

娘娘大概有幾高呀?

Tat said...

路牌係 洞梓 喎,你打錯字?

ayclui said...

觀音像同成個地方格格不入...香港愈來愈似大陸...

新鮮人 said...

觀音普渡眾生,
從天上眼看世情,
所以多數是向下望的!

太近民居,
有點怪怪!

TY said...

其實週圍都好多觀音廟...點解得登要係呢樹起個咁大既像呢?!

Anonymous said...

馬鞍山望過去一目了然, 的確係窩左落去, 唔多起眼, 點解唔喺高d地方起? 係咪長實起架?

無端端整個像, 又冇乜美感, 真係好似大陸, 影響埋我地馬鞍山既寧靜景緻添.

naruto said...

meow:
我都唔鍾意,但無辦法:(

卡臣:
唔識答㖭,好好好高架

Tat:係,我一陣改返啦

ayclui:我估起個高達會受歡迎D

新鮮人:宜頭怪啦

TY:係呀,呢個就係我今晚寫嘅重點。。。去錯觀音廟

Anonymous:遲D唔白,汚糟左仲影響呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...