Monday, March 11, 2013

嘥電

好嘥電呀,星光行

11 意見:

卡臣 said...

光害呀

largeheadboy said...

要加返個驗證碼呀~

啲燈光係畀外太空啲生物睇架

l.minor said...

真係要加番個驗證碼,我果邊都係咁~

嘥電之餘,重無聊囉~

naruto said...

卡臣:
XD

大頭:我剔哂做垃圾留言,睇下今日仲有無

光到睇唔到囉

l.minor:
我覺得係D低能人做野

the inner space said...

我邊安無用驗證碼就每天都一百幾十條SPAM有啲仲突破埋Blogger嘅SPAM control入到我個Comment欄目又每天二三十條無法喇!

Tat said...

你幾點影架,如果五六點影,咁冬天日短夜長,個時間制未較番咋,街燈有時都會咁啦

ayclui said...

有無得同星光行反映下?

Unknown said...

而家度度都係咁啦,就嚟分唔出日頭夜晚...

新鮮人 said...

尖咀, 銅鑼灣一帶差不多全部都係咁開,
點止星光行吖,
佢算開得少了!

Beat in the box said...

Tat:街燈好似係根據光度感應器的度數來控制開關的

naruto said...

the inner space:
暫時又好似OK喎

tat:5:10pm,時間制都係人手較架啫

ayclui;我好忙架:)

quincy:係咩?

新鮮人:我又好少去銅鑼灣呀呢期

beat:咁仲死,感應器一定壞左

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...