Thursday, March 21, 2013

等運到。。。

雖然農曆新年後係淡季,工作量唔算多,但我都係無心工作;

咁D時間做乜呢?

一星期陪阿媽行公園加物理治療無左兩個下晝;

陪下達仔玩

打以舖candy crush

最上癮嘅係每日都玩抽獎遊戲同玩比賽 

因為贏嘅感覺太爽啦:D

抽獎呢,就唔算好佔時間,FB見到襟個button就攪掂

比賽呢,就要上心好多啦

呢個星期我同自己講,每日只可以玩一個,因為真係用好多時間架,電視都睇少左好多呀 

比賽分好多種,有純攝影比賽,另外有D係交張相配合佢地嘅主題,有D就相加作文,仲有就係純作文,純設計都有;

有D用FB upload相,有D用email,寄信又有,instagram以前唔用,有比賽喎即學即用啦咋咋林

結果一個三月份,去到20號,唔計抽獎都玩左廿個(原來真係咁多架喎,仲有幾個未參加架),全部未公佈結果。。。 廿個,希望點都中一兩個啦:) 不過我都覺期望越大通常都失望居多。。。

你話我係咪等運到呢?

10 意見:

Ebenezer said...

你嘅生活真令人羨慕!

Cat said...

咁樣既等運到生活我都想>.<

largeheadboy said...

同大家一樣我都想過咁樣嘅生活~

ayclui said...

咁樣既等運到生活我都想>.< X2

l.minor said...

咁樣既等運到生活我都想>.< X3

今朝睇u magazine....

naruto said...

Ebenezer:淡季嘛,做餐死果陣你唔知啫

Cat:唔急嘅job唔做住咋嘛,其餘拎去玩遊戲,你咪試下囉

大頭:咪扮野,你返工果陣做乜。。。係咪要我爆料呀

ayclui:咁嘅生活反而好攰喎

l.minor:未買喎

卡臣 said...

Freelancer 果然好free

TY said...

羨慕大叔優哉悠哉既生活~~ 我都想日日係屋企陪臣臣...

Unknown said...

要作文嗰啲比賽真係咪搞~

PanLa said...

我都試過為左參加一個某商場fb比賽用instagram upload相而嬴左,哈,另一個比賽中唔倒獎之後就冇再玩lu :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...