Saturday, March 2, 2013

日劇﹣鳶

連續兩季嘅日劇都係無套好睇 

成日話TVB D劇無新意,其實日本都係咁喎,套套D故事熟口熟面,仲要拍得衰過抄果套 

今季呢,我睇左好多套嘅第一集,終於鎖定三套 

1/dinner,見有江口洋介咋,又講煮野食,其實一般 

2/古書堂事件手帖,舊書店長見到本舊書都可以推理,啱哂我呢D推理迷,頭幾集總算有橋,但都懷疑係咪有橋可以寫咁多集 

3/極力推介。。。鳶,話哂暫時係今季收視冠軍呀

內野聖陽、佐籐健、吹石一惠、常盤貴子
搵唔到第一集,由第二集開始睇,都入哂局;

 仁醫班底,信心保証呀真係 講父子情但唔悶,但集集總有一個位煽你D眼淚;

再加埋福山雅治唱嘅主題曲,我投哂降。。。

8 意見:

卡臣 said...

TVB果兩套離哂譜

美寶 said...

我都有眼DINNER,仲有SAKI同LAST HOPE, SAKI睇睇下都幾好睇。TONBI第一集MAPLESTAGE有。

naruto said...

卡臣:連我都唔睇

美寶:thanks

PanLa said...

我有睇美知留(戶田惠利香的),LAST HOPE和dinner; 最喜歡長瀨智也那套"泣くな、はらちゃん”(別哭,小原??)真的極力推薦~~

the inner space said...

哈哈哈!J2個啲汁我都撈埋,
今晚播《家政婦三田》大結局!

naruto said...

PanLa:美知留睇左第一集覺悶無再追

The inner space: 我睇過但今晚會再睇

l.minor said...

日劇我無追,之前睇應該係上世紀嘅事

TY said...

哇.. 常盤貴子?!! 好耐無見喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...