Monday, February 23, 2009

拆利是

新年後忙呀忙,唔得閒拆利是,今日終於有時間,即拆。。。

收獲豐富
利是47封
總數$2880
多謝哂


卡威治問有三千蚊會做乜,咦!差$20咋喎,買乜好呢?辛苦咁耐送樣野比自己都好喎;
我想買。。。
MacBook Pro ﹣要補好多差價喎
相機 ﹣都要補千幾
錄影機 ﹣呢個我唔知價
高清電視 ﹣買唔起喎
換過個電話 ﹣呢個一定得

買齊以上咁多野要幾多錢呢?買哂得唔得呢?

漏咗最大project,想今年換樓搬番出市區,真係要加把勁

13 意見:

Ogake said...

我的利是一早拆了,都會放在家中,是緊急現金儲備~~ 今年好像也有兩千左右~~ 我也有很多東西想買呢~~但樣樣都貴呀~~

Anonymous said...

獎勵下自己都岩!
買晒咁多樣野就可能要賣左你自己住緊幢野先得喇。

來啦,出返市區住喇!

Anonymous said...

計錯數...係差$120蚊..哈

ps我見到你加咗;P

supageti said...

換電話唔係一定得喎 ~ 老細 ~~

陳娃 said...

哇, 而家先拆利是, 我一早已經便晒啦...

naruto said...

Ogake:
有咩想買呀?

karvitz:
如果要換樓就梗係要先賣樓啦!
噚日睇中咗一件$2988嘅禮物,問清楚先決定

欣宜:
專登架,信唔信?

意粉:
我都唔慌會買貴機啦

www:
我今朝都便哂啦

阿寶 Francis said...

我近兩年都冇數過d 利是錢....多數放晒喺屋企...如果唔記禁錢又要用既時候先拎黎用..好似到年尾都仲有...

naruto said...

阿寶 Francis:
我都係今年先有數,因為想計吓夠唔夠買相機

Artman said...

我拆晒之後將d錢放落個袋度, 有時銀包冇錢就去補給, 上個星期試過搭的士過海差唔多落車先發覺銀包冇錢, 正當發茅之際就想起個袋有利是錢, 咁先唔使叫司機車我去差館咋.

Anonymous said...

$2988 要補貼喎!
你去開邊度睇相機?等我幫你格下價啦 :P

naruto said...

Artman:
車去差館做乜,車去提款機啦

karvitz:
未開始睇,只有三部機選擇

卡臣 said...

派利事就有我份
嗚~嗚~

naruto said...

卡臣:
我下年搵你逗,呵呵

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...