Wednesday, February 11, 2009

南丫島攝影集

星期日,一早去南丫行大運,出門口天陰陰,一落船太陽就出嚟啦,都話係太陽之子架啦!太陽靚加手風順,今日D相幾滿意

先睇下有幾好天


隻貓擺哂pose,無理由唔影啫


圖案


樹上熟


碼頭





懶洋洋


最愛之一。。。採蜜


最愛之二。。。落水狗


最愛之三。。。沙灘漫步


最愛之四。。。走佬呀!有人影我呀


全日至愛。。。春


有無邊張鍾意呀?

15 意見:

Anonymous said...

嘩!真係好正喎!:"春"角度好刁鑽呀!

Anonymous said...

好靚呀d相,好多張都鍾意呀

Anonymous said...

張張都好靚呀~ >v<
大叔~好掂喎!

casper said...

嘩.. 我又讚下先!
大叔d相好靚, 你鍾意邊張我就鍾意個張, 同你一樣, 我鍾意"春....."個張相!

maymay said...

呢輯相真係唔錯喎,有我兩成功力呀....講笑啫~^^

我最鍾意圖案嗰輯,色彩方面鍾意採蜜同埋春~

naruto said...

朱朋:
向上炒啫,有幾刁鑽

欣宜:
識貨呀

邪留丸~ :
梗係

casper:
點解個春後面有點點,咩解?

maymay:
果然係美術人,知道我D心機擺喺邊,圖案嗰輯其實係我出發時set比自己影嘅主題

黑柴 said...

我都鍾意"春"...by 中孝介

naruto said...

中孝介:
好眼光...by速水直道

Leo said...

naruto said...

中孝介:
好眼光...by速水直道


OH YOU GOT HIM WRONG LA! HAHA!

黑柴 said...

Leo,點解你成日都咁聰明既!

naruto said...

Leo/黑柴:
即係話我蠢啫

Leo said...

鳴門:

豈敢!......by香取慎吾:P

黑柴:

跟得你多:我都鍾意"春"...by 中孝介呀!

kateyip said...

哇~~雖然咁耐之前既文, 睇完真係忍唔住, 要出個 post,
真係好靚呀 !! 係咪影埋影, 遲 d 當成品咁交俾 d 客架 ??
我都要學下呢 d 角度至得...讚 !

卡臣 said...

影到唔似喺香港影咁

naruto said...

卡臣:
呢輯我覺得超得架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...