Thursday, February 26, 2009

廢噏2則

1則
哇哈哈,終於搭到傳說中嘅夢想號姨媽車,好緊張呀!


咦!無人嘅?姨媽呢?
-------------------------------------------------

2則
噚晚番老家邊睇新聞邊同阿媽打牌,睇到edison單新聞,個疑犯叫“史可雋“,我笑到停唔到,我媽問我笑乜,我話:史可“進“即係可退啦,即係縮番入去。。。同時間我打咗隻七索
家姐反哂眼
阿媽無反應,跟住翻牌嗌食,混一色對對糊
我肚都反埋

真係報應


12 意見:

supageti said...

好心你啦 ~~

Ogake said...

你既生活好多姿多彩~

Anonymous said...

唉..仲特登叫人睇...╮(╯口╰)╭

maymay said...

支持你唔住呀~

naruto said...

意粉:
我其實都幾好心架啦喎

ogake:
唔及你三份一啦

欣宜:
唔係你鍾意嘅題材咩?

maymay:
你支持我唔住天水圍?住邊區好?有無介紹?

casper said...

唔好咁爛好唔好?!

Anonymous said...

我情操好高尚
唔會成日講埋d屎尿屁

爛 铜 said...

起碼要 Post 要打字,都唔係好爛 !

Anonymous said...

爛到...咁
都有咁多留言...
掂!

naruto said...

casper:
我識嗌唔好

欣宜:
你真幽默

broken black:
係呀,打咗好耐

邪留丸~ :
咁我知道要寫D咩啦

卡臣 said...

我中學讀中史
都因"史可發"呢位歷史人物而笑咗

naruto said...

卡臣:
史可可得唔得?即係CoCo C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...