Friday, February 20, 2009

改名令性格改變?

見到ogake個blog,玩姓名學個性分析,我又試。。。
但我小學時改過名,有無影響呢?


新名。。。內在想法
*善於思考且非常懂得去摸索及研究
N:好似係喎
*心思細膩,而且毅力十足
N:都算係
*善於溝通與說服他人,人際關係良好
N:一般啦,大部份都良好嘅
*有時想太多讓人覺得優柔寡斷
N:唔係啦
*個性溫和,表面上會接受他人的意見,但內心還是堅持自己的
N:中哂

舊名。。。內在想法
*個性比較保守、且內心非常小心、謹慎
N:唔係
*外表看起來開放、隨和、主動積極有活力,但私底下卻是被動、且思多行少
N:前半好似中,後半唔多係
*頭腦很好、數字概念很強
N:我係數字白痴
*太維護自尊,讓人覺得很好強、太愛面子
N:出咗名唔要面喎
*頭腦清楚、聰明反應快
N:唔算聰明

新名。。。外在行為
做事情一樣一樣慢慢來,討厭亂七八糟沒有規劃
N:中哂
*不怕吃苦,是個有責任感的人
N:中哂
*家庭觀念比較重,保護家族的意識強
N:中哂
*處事規規矩矩,不會投機取巧,是個好公民
N:中哂
*是個長輩眼中的好青年
N:全中喎

舊名。。。外在行為
*一向非常安逸、隨和,相當樂觀
N:都算
*本身沒什麼憂患意識,總是相信事情到了最後一定有解決的地步
N:危機感不知幾強
*不喜歡受約束,愛好自由
N:咁呢樣實係
*做事保守、不容易衝動,會先收集資訊再決定怎麼做
N:中哂
*理想抱負很多,講得很有自信,但壓力一來逃得比誰都快。
N:唔係喎

總結係。。。幾中喎,好彩改咗名咋

8 意見:

Anonymous said...

撞鬼..我個外在行為同你一樣!!我唔要似大叔呀!!
咁而家唔怪你老竇幫你改命啦

俾多個me原色測驗你玩click

Anonymous said...

幾得意,有部份都準的....
哈哈

Ogake said...

欣宜 = 大叔???
真係估你唔到呀~~
個原色測驗我玩唔到呀~ 因為我唔知自己咩血型呀!

Anonymous said...

Ogake

你無捐過血咩?

Anonymous said...

好好笑呀~
欣宜變大叔~
kakakaka~ XD

p.s.:"原色測驗"都幾準架喎~
^v^

naruto said...

欣宜:
因為唔記得血型,所以連血型都係隨意楝,得出以下結論。。。

【Me原色組合】自覺紅色 + 潛質紫色 + 原生紅色
【慶祝型】一點小事就能夠歡樂慶祝的完美主義者。
喜怒哀樂全寫在臉上,一點小事就會呼朋引伴歡樂的慶祝。十分完美主義,希望自己在任何人面前都很得體,喜歡自己受到讚賞的注目,同時也很欣賞處事得宜的自己。

Stephen:
我都覺得準

Ogake:
自己血型唔知,人地嘅反而會知

邪留丸~ :
咪就係王子變青蛙囉

Anonymous said...

關於個姓名學分析,你地試下用自己個名,唔連個姓,將個名第一、二個字分別放係「姓」、「名」個空格去分析,睇下個結果又如何?

Ogake said...

Stephen:
我怕見血,所以未捐過~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...