Tuesday, February 3, 2009

高雄墾丁海角遊(墾丁廢噏版)

夢公園有一堆藝術擺設,請用心欣賞


浪漫滿屋?入去搵阿雨先


咁嘅名都改,服!


唔同地方,字有唔同解釋,"卜"原來係岔路


集感性與浪漫一身嘅公厠,大家有無興趣?


中途遇到simon,佢話要同大家打個招呼


海角大熱,通街都見到有關事物,邊個想同我唱K,等我“卜“定間房先


上面間無新歌?呢間有


第二日行程預告,個個都想借海角熱分一杯匙,但呢位係乜水?


第三日行程預告,六福巧遇寶玲翁虹


16 意見:

tri said...

你講到好似根好玩哦~~
唔凍咩台灣?

Ogake said...

上面張張相都好詭秘靈異呀~~~~快D寄俾梁思浩啦~~~~

Anonymous said...

發燒都影到咁多相...好感動...辛苦晒!!

naruto said...

brian:
我真係覺得好玩喎!
頭三日一定有廿八度以上

ogake:
我寄你張相俾佢

欣宜:
去旅行都係想影多D靚相啫

largeheadboy said...

嗰啲馬桶唔係真係擺設嚟架?

naruto said...

大頭兄:
呢篇係廢噏版喎!

阿寶 Francis said...

我中意個鐵皮屋卡拉OK喎~~~有冇入去唱兩咀先~!?

naruto said...

阿寶 Francis:
你果然係親戚,喜好相同

Anonymous said...

呢篇好係你風格, 終於病好了!

naruto said...

朱朋:
病好啦!,但打完波,個心附近有D拉住

Anonymous said...

咁...洗唔洗通波!:P
(陰公朱囉!可能拉傷肌肉, 搵人幫你搽藥膏啦!)

Anonymous said...

剛病好,又拉傷肌肉...好孱仔呀你 =3=

naruto said...

欣宜:
我驚唔係肌肉:(

Anonymous said...

穩陣d放工去睇下醫生啦

Anonymous said...

大叔...你無事嗎?

naruto said...

欣宜 /邪留丸~ :
同事同老豆都覺得係肌肉拉傷,睇多一日先啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...