Thursday, February 19, 2009

我的工作-2

同kelly合作過三次,第一次係雜誌封面,第二次係演唱會DVD設計,第三次係服裝代言人。。。

今日show個DVD出嚟講吓,因為環球賣咗個版權比現代,我呢D卡拉蘇先有機會接嚟做;
其實其後第三次合作時有諗過拎呢隻碟比佢簽名,但怕瘀,驚佢話:"原來你做架,咁XX",咁就真係搵“洞“捐


同期仲做咗隻安仔,睇番原來已經係02年嘅事啦!


現代D job非常多元化,又係得閒至講

11 意見:

casper said...

i am so proud of you!

Ogake said...

兩隻DVD既風格都好統一渦~~

Leo said...

人地茄喱都唔知你負責做封面,咁唔算合作噃!另外嗰兩次冇相睇架?

又係安仔!正面三幅相花咗啲噃,背面反而仲靚!

我係會因為封面靚而唔知歌好唔好聽都買,封面醜就明知聽得過都未必買既客仔代表,你既工作好重要架!

樓上嗰位:

你係咪想讚一樣咁靚呀?

naruto said...

casper:
唔似出自你口,有D驚。。。不過,多謝

ogake:
係呀,同期架,做咗一個佢地中意,要求個設計跟另一個

Leo:
有合照,不過影得我醜樣
我自己都係買封面嘅人,好明你嘅心理

Anonymous said...

嘩!手工好流呀.......














sorry ... 係好一流先岩 XDDDD

Anonymous said...

兩隻都做得好靚
大叔好叻啊

Anonymous said...

靚呀!咁你幾時寫你幫得意少女做封面嗰次呀?

naruto said...

karvitz:
02年嘅手工,係咁上下啦!
而家好好多

欣宜:
呵呵!仲叻嘅都未講呀

black lab:
係講呢D你先至會浦頭喎!
得意少女。。。陳年野喎

Anonymous said...

re n:
"係講呢D你先至會浦頭喎!"

係咩?我又唔覺喎,你講偉佬講anita講旅行...,我都蒲頭個喎!

btw, "陳年野"係人名?^^

卡臣 said...

猛料呀你
profile靚呀

naruto said...

卡臣:
如風往事啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...