Monday, February 16, 2009

露毛寫真

去旅行除咗帶我部pansonic,多數都帶埋架LOMO,貪佢有一份神秘感,似玩具多過似相機,好玩在直頭唔知影咗乜;

以下呢幾張叫做見得吓人:

攝於某一年嘅嘉道理農場


七年前倫敦公幹,無私人時間,張相係搭緊的士時影嘅;去親倫敦都好天架!


一次好滿意嘅布吉旅程,六年前啦


一卷菲林橫跨兩年,左面立山嘅可以用全軍覆沒嚟形容,右邊係新鮮嘅墾丁燈塔


其實多唔多人玩lomo?

18 意見:

Anonymous said...

上年有嬌嬌,柏芝lomo,今年有大叔lomo!

Leo said...

啋!

Sun Sun said...

到底應該叫露毛寫真定老母寫真啱啲嫁?

Anonymous said...

唔...我唔鐘意最後嗰張,影到大叔皺晒眉唔靚仔呀!

Ogake said...

影街景靚過影人物~ 巴士嗰兩張仲好有動感添呀~

naruto said...

朱朋:
LOMO其中一張有你份,駛唔駛放上嚟

Leo:
你啋乜呢?

SunSun:
露毛唔係佢中文名嚟架咩

欣宜:
係呀!呢牌比人話我皺多咗呀
ps:本來都唔係好樣架啦

餓膠茄:
我以為你會鍾意棵梅花㖭!貪佢似桃花

Anonymous said...

其實呢個 Post 個名好爛...XDD

naruto said...

karvitz:
爛,爛,爛,難捨分飛冷落怨恨有幾番

UN爛都仲得

爛 铜 said...

冇張掂,真系好爛 !!

陳娃 said...

我滿懷期望, 以為有毛睇..

太過份啦..

naruto said...

Broken_black:
影我嗰D爛D囉

www:
你真係天真
至少有眉毛呀

supageti said...

大鄉里問:究竟 LOMO 係咩傢伙呀?

naruto said...

大鄉里:
我條banner黃色嗰部就係LOMO,用菲林嘅,一秒影四格,啱你玩架,page one 有售

你可以去佢網站睇睇
www.lomo.com

supageti said...

不如 ... 你借我玩下先啦,嘻嘻 ~~

naruto said...

意粉:
哇!海潚影響真係大,連個個月都買手機電話嘅意粉姐都問我借機?

講笑咋,幾時要?

supageti said...

我唔問你番借五皮野已經好好啦,哈哈 ~~

你幾時得閒未 call 我囉,我通常星期四同五都得閒。

btw,你個 blog 有 error,我諗係最新果篇有問題,空白一片 ~~~

ashlee 魚 said...

hey, i like this set of photo very much !

i have fisheye 2 and diana, but seldom play with them now.

naruto said...

ashlee 魚:
which film you use?
ISO 400 or 800 for your Lomography?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...