Wednesday, January 5, 2011

馬交凍甩鼻

今朝call time 6:30am信德中心;

過到馬交,一落船,哇,個口噴煙;

上的士聽收音機話得8度

成朝都要做企街,睇住人地做櫥窗,我負責check住。。。但企下企下,信左埋酒店門口呢個寶貝身邊唔願走


逐間店舖做,去到凱旋門,亞姐話:咁識揀嘅,全年最凍果日先過嚟;使唔使咁潤我地呀?

其間,見到呢粒鑽石,數下幾多個位,嚇到bill X;阿姐話:5.48卡,真係有人買架!現金現dou dou架~
哇!等同一層樓,好驚呀,咩野世界呀?


食飯,睇新聞,話得番7度

4:00pm,提早完成,行入街仔食左碗熱辣辣渣“口窄”,暖番D


搭的士去碼頭,收音機廣播:得番6度


聽朝又係馬交,我會有咁多著哂上身

10 意見:

black lab said...

東京呢幾日都係under 10度呀。不過呢度差唔多全部室內都有暖氣,又唔同講法gei~
仲有冇暖包呀?^.^

largeheadboy said...

今日暖返少少喎
咁直頭唔好返過嚟喺馬交住一晚喇~

karvitz said...

呢個 post 咁多甩漏,又錯字又錯晒文法,睇來真係凍傻左...

卡臣 said...

一個怕涷的人去冰涷地方工作
努力啊

TY said...

馬交凍過香江喎... 今日好似暖返D.. 希望你唔會著得過多衫焗親!

Ebenezer said...

我在中山得5度:(

maymay said...

尋日真係凍到冇朋友

我唔要鑽石要層樓

naruto said...

black lab:
無暖包呀,嗚~

largeheadboy:
今日好D囉
我噚晚要番嚟做第二個job呀

karvitz:
my style :)

卡臣:
番左嚟啦,又攪掂一單啦

TY:
點會焗吖!都未除過外套

Ebenezer:
我已經番嚟有暖氣嘅屋企啦,應該有25度呀

maymay:
每都揀樓啦

ayclui said...

呢兩日真係凍到我提早冬眠呀...返工都無心機(其實有邊日返工我會有心機丫...:P)
凍凍凍凍凍凍....

supageti said...

5.48 卡邊駛 4M 幾呀?你有無睇/打錯?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...