Saturday, January 8, 2011

地球暖化?

近幾年呢,一到夏天呢,D環保人/科學家/天文學/光頭歌星等就咬牙切齒咁宣傳地球暖化啦,香港無冬天架啦;咁而家究竟係乜呢?〇

佢地又會話北極熊無地方住啦,死哂架啦!我未見到北極熊熱死,但見到街頭露宿凍死幾個囉!

但係每逢冬天好似呢幾日咁,班專家就會失哂踪,我覺得要問責囉,告佢地「尋釁滋事罪」囉!

我知佢地實會話:地球暖化引致嘅兩極天氣嚟架;好似前幾日天文台主任講:“因為地球暖化,所以嚟緊兩日氣溫會進一步下降”,真係聽到你一頭霧水架!咩都係佢地講;

我要講呀,其實我已經幾環保架啦,只係唔認同佢地好似恐嚇,鬧Q你嘅方式咋!

呢幾晚,我用左一個好好嘅方法保暖呀;就係先瞓入睡袋,再冚上羽絨被,要將羽絨被攝哂落自己身體“擲”住佢喎,包到自己好似春卷咁!再開埋暖爐,咁就萬無一失啦!但起身屙夜尿就“呢hea"D囉!

另外呢,題外話啦,有D人呀成日話鍾意凍呀,熱好辛苦呀咁,但而家凍一凍啫,就一個二個三個咁病哂啦(我無話邊個,唔好對號入座喎),而我呢,雖然超怕凍,又成日覺得喺作病嘅邊緣,但係而家都仲撐得住,雖然呢幾日,日日都係瞓得5粒鐘,以我呢個需要凍眠嘅嚟講真係超辛苦,但係要搵食,無計啦!

18 意見:

卡臣 said...

一群群動物無故集體死亡,好驚呀!世界末日呀!

black lab said...

咦?呢篇同平時完全唔同風格喎...

你講嗰個「春卷冚被法」我都有用呀,真係好得!

另外推介多兩個令被竇更暖嘅方法:

1.臨瞓前用風筒向被內吹兩下(唔駛多,真係兩三下就夠),秘訣係留住暖風喺被竇。如果嫌麻煩的話,用口「荷」兩口暖氣出嚟都得。

2.盡量著少D衫瞓,令體溫更加能夠喺被竇入面散發出嚟。好多人會著好多衫瞓,以為咁樣先暖,其實啱啱相反,咁樣先至唔暖,而且,瞓緊都著咁多衫,起身點算?結果就係越著越多,但係個人就越嚟越唔暖。

supageti said...

我鍾意凍呀,哈哈!依幾日我覺得冬天真係黎左,尋晚先攞冬天衫出黎,瞓覺仲係襟冷氣被,不過打孖上,因為懶,唔想入被芯。

天災、人禍,我都覺得世界末日好快到!

Ebenezer said...

令自已身體好d都會冇咁怕凍。血氣運行得好d,成個人都暖粒粒d啦:)

l.minor said...

你呢篇係咪第一篇冇相呢?

我本身鍾意涼快嘅天氣,但我又鍾意夏天走去曬太陽果隻,係咪好矛盾?

我都係就咁著件背心走入被度,好快暖,如果真係好凍,最多都係加對鬆鬆地嘅襪訓就算lu

你講果隻多重保暖方法,屙夜尿還好,如果超級肚痛果隻,我怕懶...c...

naruto said...

卡臣:
無得驚,硬食

black lab:
我都係著多衫架,以前試過著少D,一除衫就流BT,瞓唔到

supageti:
你冷病我會笑囉,哼

Ebenezer:
已經好過前幾年架啦

naruto said...

l.minor:
梗係唔係第一篇無相啦

噚晚腳抽筋,拉唔番隻腳出嚟

supageti said...

我不知幾精神呀!哼!

其實依家冬天的確係無以前咁凍,唔係講笑。

Tat said...

black lab:
1.臨瞓前用風筒向被內吹兩下
呢招真係要用,第一下入被堆真係好凍

2.盡量著少D衫瞓
咁使唔使完全唔著(裸睡)??

ayclui said...

瞓入睡袋-->冚上羽絨被 -->將羽絨被攝哂 -->開埋暖爐...
嘩!大叔你真係勁怕凍喎...我好怕凍都無你咁誇張...
我都有保暖方法:臨前用好熱嘅水浸腳, 浸到你覺得D水唔熱, 之後馬上飛上床, 掂呀~

naruto said...

Supagati:

Tat:
咁要買個勁d嘅風筒先得
Ayclui:
我瞓覺要好暖架

maymay said...

咁怕凍,典解唔用電氈呢?
德國製嘅電氈品質唔錯架喎~~

naruto said...

Maymay:
我無錢錢

supageti said...

你凍到打錯名呀 ~~~ 哈哈 ~~~

電毡好呀,有一年我身子唔好瞓極都唔暖都係靠佢先過到冬(我都係買德國貨,晌永安買既)。之後身子好左唔再需要佢,就送左畀阿爹阿娘,佢地都話正呀。

supageti said...

計我話你快啲調理好個身子仲好啦。

naruto said...

Supageti:
玩緊朋友部ipad,未慣,所以錯哂字,唔闗凍凍事
你叫好身子?我好過你啦

supageti said...

起碼我唔怕凍o額!

naruto said...

我夠唔怕熱咯

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...