Friday, January 14, 2011

終於。。。


次次都係架,D job一趕到尾聲呢,個人就會病

上星期六下晝開始,喉嚨"clock",但人精神
星期日,繼續喉嚨"clock",但人精神
星期一,喉嚨無哂事,但變左有鼻水,但人精神
星期二,鼻水少左,但變左有少少痰,但人精神
星期三,有少少幾聲咳,但無鼻水
今日,一早完全無事,鬼咁開心,點知比個客一個電話打嚟激親(又係亞記者妹),跟住就有D手軟腳軟啦,但仲要去送貨喎,對我嚟講係好大嘅體力勞動囉,啪左panadol,又無事。。。

但要旅行架嘛,都係睇定醫生好D

6:00pm喺西環是旦揀左間少D人嘅,之後陸續有人嚟,塞爆醫務所,仲有邊個敢話凍好呀?

12 意見:

卡臣 said...

洋海濱醫生...屬水
祝快康復

邪留丸~ said...

呢排都好多小朋友發燒,同感冒呀.
你要快D好返呀+反得開心D~
返嚟再凍過~
XD

naruto said...

卡臣:
唔怪得之今朝瀉左一野

PoCaRi:
我知呀,上次去台灣去到至發燒,今次打定底唔要再病住嚟玩

邪留丸~:
返嚟再凍過。。。。詛咒:(

largeheadboy said...

咁要帶埋羽絨同睡袋過去喇~ :p

ayclui said...

大叔保重...
啪多幾粒維他命C 啦,幫到手o架~

maymay said...

保重啊!
早d瞓,飲多d暖水呀~~

supageti said...

仲唔認冷病?哈!哈!哈!

尋日開始我又著番短袖衫囉 ~~~

Ebenezer said...

祝你早日康,多多保重!

TY said...

希望你快D康復,去到曼谷玩得開心!

Maisy said...

諗起去旅行,可能病都快d好呢:)

邪留丸~ said...

邊敢咒大叔喎...
=3=

naruto said...

largeheadboy:
你慌我唔帶羽絨出門

ayclui:


maymay:
晚晚都比個客攪到無得瞓,呢個先係主因

supageti:
我覺得你問題大過我囉

Ebenezer/TY:
thanks

Maisy:
咁又真喎

邪留丸~:
耐到接唔番之前講過乜㖭,哈哈

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...