Thursday, January 6, 2011

講聲多謝

假期去旺角行左陣,多人到發脾四,頂唔順,搭車番屋企。。。


巴士站位於人流超多嘅西洋菜街,見到呢兩位自由人由卓悅買左兩籃野出嚟,跟住喺條街開左個喼,慢條C理咁拎入面D衫出嚟,跟住放D戰利品入喼,週圍D途人全部要蹺路行,佢地又唔覺阻人架喎,咁雖然慢咋喎,佢係其實亂塞入喼咋架喎。。。
但係,多得佢地咁買野,一籃一籃一喼一喼咁購物,連temple都買幾紮,香港先仲企得住,唔係?以而家香港嘅競爭力,食X都有份。
為多謝佢地,早幾日見有自由人攞住個地圖搵緊路嘅時候,主動走埋佢幫佢地,做旅遊大使

14 意見:

L L said...

kakaka, 多謝多謝!

卡臣 said...

your evey smile~
your every hello~
you make it different...

largeheadboy said...

香港真係靠晒佢地呀依家

ayclui said...

旺角多人到發脾四 --> 讚好! 我都係,幾大都唔去...
多得佢地咁買野,一籃一籃一喼一喼咁購物--> 攪到d 野全部貴哂, 你唔買咩, 大把自由行搶住要...dislike :(

naruto said...

laulong:
笑得太浮誇,親切D呀

卡臣:
咁如果你見到佢地喺商場屙緊X,會唔會走埋去唱幾句呀?

Otto:
咁要叫埋阿莎莉先得啦

largeheadboy:
我覺得係架

ayclui:
你唔買咩。。。。。。我地買得幾多吖?我呢幾日見到,聽到嘅,人地一次嘅消費,可能係我一年甚至一世嘅消費呀

supageti said...

大家覺得咁樣係好事咩?

l.minor said...

呢個聖誕至元旦假期,無論係尖沙咀或者旺角,都淨係見到祖國同胞

話佢地黎香港消費好唔好?旅遊業,零售業咪好囉,但對我呢個草根就唔太好,d野貴哂,點買?

最好笑係我經過一間鞋鋪,見兩個祖國阿叔係度買女人boots,但相反而家好多香港人又上淘寶買boots,身份互換呀?

TY said...

哇... 香港旅遊業靠哂你喎!!!

人地現兜兜幾萬至幾百萬既現金黎香港買野架! 我地呢D升斗巿民邊有咁既能力呀?!!!! 入到名店, 店員都費事理我地呢D白撞呀!

l.minor said...

另外,有時講普通話又未必係祖國同胞(但你相入邊果d一定係),因為最近我發覺都好多台灣人黎香港做野...

ayclui said...

人地一次嘅消費,可能係我一年甚至一世嘅消費呀 --> 佢地買奢侈品我梗ok 啦, 因為我買唔起唔關我事, 但我係指日用品囉,食品呀,藥呀... 係咁掃貨, 攪到我地都要搶!

Anonymous said...

"但我係指日用品囉,食品呀,藥呀... 係咁掃貨, 攪到我地都要搶!" <--贊同!!!! 好似話連柴米油鹽都過黎買呀!!! 仲有仲有,... 就係佢地個個都黎睇醫生囉!!!!!

ayclui said...

連柴米油鹽都過黎買 --> 係呀, 佢地話品質有保證喎...不過我地就慘囉...

Ebenezer said...

我真係見過好多次,佢地連益力多都可以買到成喼都係,吹咩?!

naruto said...

supageti:
唔係好事,但係香港無乜本事

l.minor:
係呀,身份倒轉哂,唔知咩世界

ayclui:
米果D係佢地搶貴咩?我又唔識喎

Anonymous:
佢地睇醫生都要比錢卦

Ebenezer:
係呀,temple都掃架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...