Thursday, December 16, 2010

harry potter﹣首映禮呀

星期二,有朋友抽到首映嘅飛,叫埋我去,即仆去,預早左一個鐘去排隊,以為有好多人,條隊一路都係得幾十人咋喎;因為其他都係VIP呀


9:30開場,9:10開始有D星到,華納嘅方大同周子揚連施雅,吳浩康,王敏德鄧梓峰黎燕珊龔慈恩同D仔女,梁思浩李浩林,仲有樂亦玲帶住一班巨聲一幫呀。。。

抽飛嘅呢,獲安排坐頭五行,我坐第五行啦,原來樂小姐同班巨聲幫都係第7行咋喎,喺正我後面,第六行我左左邊就有方大同喎,右邊又有鄧梓峰,咁開場啦,熄燈,我後面第六行有人坐低啦,見D人係咁望過嚟,我又望下啦,原來係hotcha,regene同wrinkie仲好sweet咁揮哂手say HI~~,我又hi;原來regene都幾電喎!好可愛~

想講下我排隊見到嘅景象,我覺得好好睇架。。。

現場企左一班龍友宅男同粉絲女,見電梯一開,有人出嚟,佢地就全部望哂過去,見有D濃裝D嘅女行出嚟,就即刻烏蠅嬲屎咁飛撲埋去影相,(連黎燕珊都唔放過),好好笑,另外,黎燕珊行到我面前時。。。

我前面班師奶(A)話:呢個咪阿邊個
另一個搭咀:老亞姐呀
師奶(A):喔,司馬燕

我笑到收唔到聲呀
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
睇下D宅男

最左面有幾個潮男打扮嘅,個個有對翼,但前面白色果個對鞋都有對翼,但咁身型,有翼都飛唔起啦;最右面果個唔係宅男,女嚟架!


佢地圍住喺度等電梯D人行出嚟呀,紅藍間果個不停行嚟行去,影到相就滿足咁笑,做人咁簡單真係幾好喎


睇完宅男,睇下女粉絲,D粉絲可能浸左水,係咁上下架啦;藍色果個一路等一路食雪糕,唔怪得之。。。啦


佢地無入場,但完場12:00佢地仲喺度呀,唉!

講下套戲,上集悶出C,今集就一開始已經嚟料,多特技又夠緊張,妙麗D衫又靚,仲成日得閒換衫喎;哈利除衫戲竟然有幾場,問你驚未?
榮恩繼續係一個佬,但幾好笑

呢集睇得過,我比85分,推介~幾時做埋下集呢?

17 意見:

unknown said...

大叔講野好mean....

naruto said...

馬田:
好有meaning就真

卡臣 said...

宅男影人多
被人影可能第一次
佢哋要向你講聲多謝啦

Tat said...

睇到張宅男相片,個主題係咪十個宒男兩個禿。

naruto said...

卡臣:
佢地一見明星就同佢地合照集郵架啦,比人影慣啦

Tat:
我覺得香港人禿頭年齡真係早過其他地方好多呀

meilaiying said...

你就好啦~咁快睇左~~
我今日都要衝去睇XDD

largeheadboy said...

你就好啦~咁快睇左~~ x2
仲要免費添
係 free d 嚟個呵?

瘋膏 said...

呢個首影唔多星, 但俾你講到好過癮。

俾個like 亞TAT。

naruto said...

美麗瑩:
最叻呢次

largeheadboy:
free咋喎,無3D

瘋go:
有星又有猩架啦,不過真係大紅就無幾個囉

TY said...

你寫得好好笑!!!

我今晚都睇哈利波特啊!不過無得Free!!!

CH Mak said...

你主要写开场前后风仲好啦。:D

l.minor said...

賺哂,場內場外,同樣精彩

supageti said...

原本聽晚睇,但咁凍都係要留晌屋企保護魚魚,改左晌 boxing day 至睇。

Ebenezer said...

睇電影,乜唔係坐後D先至係正D嘅位咩?

朱朋 said...

其實本書結局都幾悶, 我唔敢抱太大期望!

ayclui said...

出面果套"痴男怨女等運到"仲好睇啦~
大叔講野好mean X 2

naruto said...

TY :
咁呢套比錢睇都OK嘅

CH Mak:
其實而家已經係啦

l.minor:
我都覺呀

supageti:
真係好凍呀,今年

Ebenezer:
當然係坐得後正D啦,但免費飛只可坐頭5行咋

朱朋:
我無睇書又唔覺佢悶喎

ayclui:
你寫得出"痴男怨女等運到",大家同grade啫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...