Saturday, December 4, 2010

好爆

朋友推介嘅youutube...

10 意見:

卡臣 said...

貓o咀呀, 罕見

karvitz said...

什麼是youutube ? :P

韻味熊貓 said...

我雙眼仲詫異過隻貓呀!咁都得?嘻嘻!

l.minor said...

車...睇過

ayclui said...

我諗起星爺O咀個樣...

naruto said...

卡臣:
隻狗O隻貓,都好罕見

karvitz:
成篇野得幾隻字都有錯字,叻

佛爺:
係呢類題材先會見到你出現喎

l.minor:
船,我未睇過

ayclui:
我諗起朱茵捉姦

L L said...

haha, 佢 O 緊嘴時,諗緊乜呢 hea ?

瘋膏 said...

好攪笑。

largeheadboy said...

正呀!

naruto said...

laulong:
我估係食物

瘋go:
:)

largeheadboy:
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...